دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 34712
تاریخ انتشار: 22 اسفند 1395 18:52
رئیس ستاد انتخابات استان با اشاره به تبلیغات زودهنگام به بهانه های مختلف و از نوع سیاه نمایی در بعضی جلسات، گفت: با افراد متخلف مطابق قانون برخورد خواهد شد.


راه امروز: احد جمالی روز یکشنبه در هفتمین جلسه ستاد انتخابات استان قم، ضمن تسلیت درگذشت حضرت ام البنین (س)، بر ضرورت دریافت اخبار انتخاباتی طی روزهای باقیمانده تا انتخابات تاکید کرد.


وی با بیان اینکه تبلیغات زودهنگام به بهانه های مختلف و از نوع سیاه نمایی در بعضی جلسات را شاهد هستیم، افزود: برخی افراد که خود مسئول یک حزب سیاسی هستند دچار تخلفات انتخاباتی می‌شوند که باید توجه لازم در این زمینه صورت بگیرد.


معاون استاندار قم با اشاره به اینکه خروجی بعضی جلسات به نفع نظام و حاکمیت نیست، ادامه داد: امیدواریم که همه افراد تقوا، قانونمداری و ادب لازم در این زمینه را داشته باشند.


جمالی ادامه داد: در شرایط ناامن منطقه و در حالیکه دشمنان در پی ضربه زدن به نظام اسلامی هستند باید با یکدیگر اتحاد داشته باشیم.


وی در ادامه با اشاره به برگزاری همایش "شوراها، تخصص و کارآمدی" در روز چهارشنبه افزود: باید تلاش شود تا طیف وسیع تری از مردم نسبت به بحث مهم شوراها و نقش تاثیرگذار خود در آینده ی شهر قم آشنا شوند.


رئیس ستاد انتخابات استان، یکی از عوامل عقب افتادگی را نگاه سیاسی به همه مسائل عنوان و تصریح کرد: در مسئله مدیریت شهری باید تلاش کنیم تا افراد متخصص انتخاب شوند.


جمالی در ادامه با اشاره به جمعیت بیش از یک میلیونی شهر قم ادامه داد: قم به عنوان یک کلانشهر در کشور مطرح است و شورای انتخابی مردم باید از ظرفیت، تخصص و توانایی لازم برای اداره این شهر برخوردار باشد.


معاون استاندار قم خاطرنشان کرد: شهر مقدس قم پایگاه جهان اسلام، دروازه ورودی پایتخت کشور و محل تردد چندین استان کشور است و طی دهه های اخیر شاهد رشد چند برابری جمعیت این شهر بوده ایم که همین مسئله اهمیت انتخاب افراد توانمند و دوراندیش را دوچندان می کند.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر