يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 34376
تاریخ انتشار: 13 اسفند 1395 17:55
محمد جواد لاریجانی: شیعه انگلیسی داریم که پول می‌گیرند علیه اسلام کار کنند.

ناتوانی رسانه‌های دشمن در خدشه دار کردن نظام اسلامی

شیعه اهل بیت(ع) باید همیشه دشمن خود را بشناسد که هر روز رنگ عوض می‌کند، سلفی‌ها و تکفیری‌ها خط کفر قدیمی هستند اما باید بدانیم شیعه انگلیسی داریم که پول می‌گیرند علیه اسلام کار کنند. رسانه‌های دشمن به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند.

راه امروز: دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه گفت: رسانه‌های دشمن به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند.
 محمدجواد لاریجانی در مراسم سالروز درگذشت حضرت آیت الله میرزاهاشم آملی و یادمان شهدای مدافع حرم شهید مصطفی زال نژاد و شهید حجت الاسلام محمدمهدی مالامیری در مسجد سجادیه آمل با اشاره به اینکه انسان باید راجع به سلامت خود، خانواده و جامعه توجه داشته باشد و به خانه و امور مختلف خود برسد و این را بدانیم تجمل‌گرایی و لوکس‌بازی نشانه تشیع نیست، عنوان کرد: حکام آل سعود مانند خط یزید و معاویه هستند که باید این خط را در هر زمانی تشخیص داده و ببینیم چه کسی این خط را دارد و آن را برای مردم تبیین کنیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه انسان باید کاری کند با اهل بیت(ع) انس داشته باشد، تصریح کرد: شیعه اهل بیت(ع) باید همیشه دشمن خود را بشناسد که هر روز رنگ عوض می‌کند، سلفی‌ها و تکفیری‌ها خط کفر قدیمی هستند اما باید بدانیم شیعه انگلیسی داریم که پول می‌گیرند علیه اسلام کار کنند.

لاریجانی با اشاره به اینکه شیعه پیرو مکتب اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) باید برای هر روز خود برنامه داشته باشد و زمانی از برنامه زندگی خود را به شناخت از اهل بیت(ع) اختصاص دهد، عنوان کرد: مشروعیت در نظام اسلامی و مکتب اهل بیت(ع) به شاخصه ولایت است از این رو شیعیان اهل بیت(ع) باید بصیرت خود را بروز کنیم.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با تاکید بر اینکه انتخابات در مکتب اهل بیت(ع) و نظام اسلامی به این مفهوم است که بازوان اجرایی ولی امر را انتخاب کنیم پس باید در این انتخاب دقت کنیم، تصریح کرد: مساله ولایت در مکتب اهل بیت(ع) یکی از اصول عملیه است، امروز وظیفه داریم از هر خط سیاسی هستیم در انتخابات مشارکت داشته باشیم.

لاریجانی با اعلام اینکه رسانه های دشمن به دنبال القای تصویر نادرست از نظام اسلامی هستند، بیان کرد: مقام معظم رهبری می فرمایند تشکیلات تبلیغی دشمنان می خواهند تصویری که خودشان نسبت به کشورمان دارند را به مردم و مسئولان القا کنند که باید مراقب باشیم.

وی ادامه داد: برای اینکه در امور خودمان بصیر باشیم باید شرایط را به درستی و آنگونه که شایسته است بشناسیم که ضرورتی مهم و اساسی است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه با بیان اینکه فقاهت چراغ بصیرت است، بیان کرد: فقاهت مبتنی بر ثقلین است که در سایه معرفت به معارف اهل بیت(ع) و قرآن حاصل می شود. بصیرت در اسلام مبنای روشنی دارد و من درآوردی نیست تا هرکسی بگوید من بصیر هستم زیرا این مساله در مکتب اهل بیت(ع) مبتنی بر فقاهت است.

دبیر ستاد حقوق بشر قوه قضاییه ادامه داد: امروز در ایران اسلامی هرج و مرج نیست و دلیلش این است در کشور ما بصیرت وجود دارد و مردمان ما صاحب فداکاری و اعتماد به نفس هستند.اگر ما افول نظر نداشته و صاحب بصیرت شویم و به خودمان اعتماد کنیم می توانیم به مراتب والا و ارزشمندی دست پیدا کنیم.

وی یادآور شد: در مکتب، معیار و حساب الهی چیزی بی حساب نیست که پیامبر گرامی اسلام قدرشناسی والایی نسبت به حضرت زهرا(س) داشتند و خداوند منان دل این وجود نورانی را پر از ایمان، یقین، دانش و مقامات کردند و امروز جوانان ما باید به معرفت مسلح شوند که یک توانمندی است.
منبع: ایسنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر