جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 33890
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1395 13:50
سفارت جمهوری اسلامی ایران در تایلند روز شنبه به هموطنان در مورد کلاهبرداری شرکت های جعلی تایلندی و خسارات وارد شده به ایرانیان از این طریق هشدار داد.
راه امروز: سفارت ایران در تایلند در اطلاعیه ای با هشدار به هموطنان در مورد وقوع موارد متعدد کلاهبرداری اینترنتی در این کشور جنوب شرق آسیا، اعلام کرد شکایت های بسیاری در مورد شرکت های جعلی معرفی شده در سایت های پربیننده که منتج به خسارات مالی به برخی هموطنان شده، دریافت شده است.
سفارت ایران از هموطنان خواست پیش از هر اقدامی برای همکاری با این سایت ها در تماس با سفارت کشورمان در بانکوک نسبت به اصالت و وجود شرکت مورد نظر و اعتبار سنجی آن اقدام کنند.
سفارت ایران از افرادی که در پی همکاری های تجاری با تایلند هستند خواست قبل از حصول اطمینان از اعتبار این سایت ها، از واریز هرگونه وجهی تحت هر عنوانی به حساب های اعلام شده خودداری کنند.
در هشدار این مرکز دیپلماتیک ایران در تایلند از هموطنان خواسته شده است در صورت اعلام طرف مقابل در مورد تغییر شماره حساب بانکی اش، مراتب سریع تلفنی با شرکت مورد نظر و یا سفارت ایران در تایلند در میان گذاشته شود و پس از کسب اطمینان وجوه درخواستی واریز شود.
سفارت ایران در بانکوک با توجه به کلاهبرداری های انجام شده از تجار کشورمان و هموطنان خواست واریز هرگونه وجهی به حساب های اعلامی شرکت های فعال در خارج از تایلند به حساب هایی در داخل تایلند نیز پس از بررسی و اطمینان انجام شود. 
منبع: ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر