سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 33231
تاریخ انتشار: 12 بهمن 1395 18:03
سرمربی تیم فوتبال استقلال می‌گوید با توجه به جایگاه تیم‌ها در جدول رده‌بندی نمی‌توان درباره نتیجه بازی پیش‌بینی کرد.
به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از بازی مقابل ماشین‌سازی تبریز اظهار کرد: خوشحالم بعد از سالیان سال ماشین‌سازی که یکی از دو قطب آذربایجان است به لیگ برتر بازگشته است. فارغ از نتیجه بازی فردا برای ماشین‌سازی آرزوی موفقیت می‌کنم. اگر شرایطی فراهم شود که ماشین‌سازی در لیگ برتر فراهم شود برای سال آینده داربی تبریز بین تراکتورسازی و ماشین‌سازی برگزار می‌شود که داربی دوم ایران است.

او ادامه داد: بازی سختی پیش رو داریم. معتقدم هیچ تیمی در فوتبال ایران از پیش برنده نیست و نباید به جایگاه تیم‌ها نگاه کرد. ماشین‌سازی تغییرات زیادی داشته است. همچنین هر دو تیم سختی‌های زیادی داشته‌اند. من امیدوارم با تلاش بازیکنان جوانم با سه امتیاز تبریز را ترک کنیم.

وی گفت: فرشید اسماعیلی و مجید حسینی محرومان ما هستند و کاوه رضایی هم به خاطر اینکه از ناحیه کشاله پای راست دچار مصدویت بود و جهت حفظ این بازیکن برای چهار بازی سخت آینده‌مان تصمیم گرفتیم که به او استراحت دهیم.

منصوریان خاطرنشان کرد: در لیگ ما تمام تیم‌ها به تمام بازیکنان بدهکار هستند و همه تیم‌ها در وضعیت نابسامان مالی قرار دارند. ما فقط در چهار استادیوم ایران می‌توانیم خوب بازی کنیم و کیفیت چمن این ورزشگاه‌ها باعث می‌شود که بازی‌های تاکتیکی داشته باشیم. برای پیشرفت لیگ‌مان باید در بحث سخت‌افزاری آنقدر قدرتمند شویم که کار تاکتیکی باعث وجود تفاوت در تیم‌ها شود. در بحث سخت‌افزاری ما بین وضعیت آماتور و حرفه‌ای قرار داریم.

ادامه دارد...
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر