جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 326
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1392 16:01
پنجمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، ماشین آلات و تجهیزات؛

حضور ماشین سازی برابا در نمایشگاه / ساخت و تولید انواع ماشین آلات سنگبری

حضور ماشین سازی برابا در نمایشگاه / ساخت و تولید انواع ماشین آلات سنگبری
ماشین سازی برابا (برادران باباجانی ) در پنجمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، ماشین آلات و تجهیزات حضور یافت.

ابراهیمی، مدیر دفتر بازرگانی ماشین سازی برابا در گفتگو با خبرنگار راه مردم در حاشیه پنجمین نمایشگاه بین‌المللی سنگ، ماشین آلات و تجهیزات در ارتباط با مجموعه فعالیتهای ماشین سازی برابا (برادران باباجانی ) توضیح داد: این مجموعه فعالیت خود را از سال 1372بطور جدی درطراحی و تولید ماشین آلات فراوری سنگ در اصفهان آغاز نمود .

حضور این شرکت درمجموعه بزرگ شهرسنگ ایران باعث گردید تا در زمان کوتاهی جایگاه خود را در زمینه تولید و عرضه ماشین آلات . تامین قطعات . و تعمیر و نگهداری آنها پیدا نموده و در جایگاه ویژه ای قرار گیرد .

وی در ادامه افزود: ماشین سازی برابا در فضایی بالغ بر 6000 متر مربع و مرکز اداری و دفتر کل برابا میباشد که با 50 پرسنل در 3 بخش مهندسی و تولید و فنی و کارگاه و اداری و مالی فعالیت می نماید . گروه صنعتی برابا انواع ماشین آلات فراوری سنگ در سطح تخصصی اعم از قله بر 33 تیغ ( 20/1 CM ) الی تیغه (60/1 CM ) و قله بر جدید 15 تیغ 2 متری الی 20 تیغه 60/1 CM . . دستگاه ساب – دستگاه عرضی بر و دستگاه طولی بر برای تولید سنگ های مر مریت و گرانیت با کیفیت مطلوب را به بازار عرضه کند .

ابراهیمی با اشاره به بخش مهندسی برابا با همکاری بخش تولید اظهار داشت: این مجموعه برای اولین بار در ایران تولید ماشین آلات فرآوری سنگ مرمریت را در ابعاد بزرگ (اسلب ) تولید نموده است . و در اولین مرحله دستگاه اره اسلب بر با ظرفیت 80 تیغ دو شاتونه و متوسط تولید 30 متر مربع در ساعت را وارد بازار تولید سنگ نموده است . ماشین سازی برابا توانایی ساخت دستگاه ساب اسلب را نیز داشته و آن را به بازار عرضه می نماید .

وی در ارتباط با نحوه ارائه خدمات این مجموعه عنوان داشت: ارائه خدمات پس از فروش عالی و به موقع در سراسر ایران از شاخص های اصلی این مجموعه بوده بطوری که 50 در صد سهم بازار استان اصفهان را به خود اختصاص داده و همچنین ماشین آلات تخصصی خود را در مناطق اصفهان . تهران . شیراز . مشهد مقدس . قم . همدان . تبریز . زاهدان . ارومیه . محلات . دلیجان . دورود . بیرجند . سنندج . مهاباد . قروه . یزد. نجف آباد . نصب و راه اندازی نموده است . ماشین سازی برابا با تکیه بر فن آوری و رشد مستمر در صنعت پروژه های سنگ کشور فعالیت گسترده ای دارد و خواهد داشت.

ابراهیمی در پایان با اشاره به حمایت بیشتر دولت در بخش تولیدات داخلی اظهار داشت: انتظار می رود که دولت آینده با حمایت بیشتر از بخش تولید و فراهم کردن تسهیلات مناسب شرایط مناسبی را برای تولیدات داخلی فراهم نمایند.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر