جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 31982
تاریخ انتشار: 10 دی 1395 17:58
دیدار نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال کشور بین تیم‌های فوتبال سپاهان و نفت تهران، با التهاب و حواشی مختلفی پیرامون علی دایی و دو تیم همراه بود.
راه امروز: حواشی دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و نفت تهران در چارچوب رقابت‌های مرحله نیمه‌نهایی جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور به شرح زیر است:

هواداران تیم سپاهان پیش از آغاز این مسابقه، علی دایی، سرمربی نفت تهران را به شدت تشویق کرده و ورود وی به اصفهان را خوش‌آمد گفتند.

با باز شدن درب‌های ورزشگاه نقش‌جهان از ساعت ۱۲ امروز، استقبال قابل توجهی از این مسابقه به چشم می‌خورد و خیابان‌های منتهی به ورزشگاه نقش‌جهان با ترافیک بسیاری مواجه بود.

مشکل تنها یک ورودی برای ورود به ورزشگاه نقش‌جهان باعث شده که ناهماهنگی‌های مختلفی در این زمینه به وجود آید و صف‌های طولانی در اطراف ورزشگاه نقش‌جهان تشکیل شود.

نیروهای حاضر در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان با توجه به حساسیت ورود بانوان به این ورزشگاه، دقت ویژه‌ای در این زمینه به خرج می‌دهند تا مانع از ورود آنها به ورزشگاه شوند.

پیش از آغاز این مسابقه کادر فنی تیم سپاهان با دسته گل به سمت نیمکت راه‌آهن رفته و شجاع خلیل‌زاده، احسان حاج‌صفی، جلال علی‌محمدی و فرید بهزادی‌کریمی نیز به سمت علی دایی رفتند.

اعتراض هواداران سپاهان به داوری این مسابقه در صحنه‌ مشکوک به پنالتی نیمه نخست بازی بارها اعلام شد.

تشویق محرم نویدکیا، کاپیتان تیم سپاهان در دقیقه ۴ مسابقه نیز از حاشیه‌های این مسابقه به شمار می‌رفت.

استقبال قابل توجه هواداران سپاهان از این مسابقه با توجه به تعطیلی امروز و حساسیت مسابقه قابل توجه بود و بنابر اعلام بلندگوهای ورزشگاه نقش‌جهان، نزدیک به ۳۰ هزار نفر امروز در ورزشگاه حضور داشتند.

حضور امیر قلعه‌نویی در ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان برای تماشای این مسابقه از نکات جالب توجه بازی بود. وی صبح امروز آرزو کرده بود که ای کاش دیدار فردای ذوب‌آهن و تراکتورسازی نیز در ورزشگاه نقش‌جهان برگزار شود.

علی کریمی، بازیکن سابق تیم سپاهان که در حال حاضر در لیگ کرواسی به میدان می‌رود نیز به عنوان تماشاگر ویژه این دیدار در ورزشگاه نقش‌جهان حضور داشت.

اعتراضات بازیکنان سپاهان به صحنه دقیقه ۸۷ این مسابقه و خطای بازیکنان نفت تهران روی بهزادی کریمی، بازیکن سپاهان که منجر به اعلام پنالتی شد، برای دقایقی ادامه داشت و او در این صحنه با عصبانیت به سمت داور چهارم مسابقه رفت. اعتراضات دایی به داور مسابقه باعث شد که داور این دیدار در دقیقه ۸۹ بازی، او را از زمین اخراج کند. البته خروج دایی از زمین مسابقه نیز با کش و قوس بسیاری همراه بود که در نهایت او با تأخیر طولانی از زمین خارج شد.

در این صحنه هواداران سپاهان نیز به شدت به داور بازی اعتراض کردند و این موضوع باعث شد که سرپرست سپاهان از آنها بخواهد که خونسردی خود را حفظ کنند.

داور این مسابقه توحید غلامی و عباس بوعذار، دو بازیکن تیم نفت تهران و شجاع خلیل‌زاده بازیکن سپاهان را از زمین مسابقه اخراج کرد.

هواداران سپاهان که در نیمه نخست بازی به شدت سرمربی نفت را تشویق کرده بودند، در نیمه دوم بازی با شعار " دایی ضد فوتبال" اعتراض خود را نسبت به نحوه بازی نفت و دفاعی بازی کردن این تیم نشان دادند.

اگرچه بلندگوهای ورزشگاه نقش‌جهان اصفهان تعداد هواداران این ورزشگاه را ۳۰ هزار نفر اعلام کرد اما هواداران تیم اصفهانی اعتقاد داشتند که تعداد بیشتری به ورزشگاه برای تماشای بازی آمده‌اند.

انفجار چندین نارنجک دستی در کنار زمین نیز از دیگر حاشیه‌های این مسابقه بود که باعث واکنش نیروهای حاضر در ورزشگاه شد.

احسان حاج‌صفی که پنالتی تیم سپاهان در دقایق پایانی را از دست داد، در نهایت از هواداران تیم اصفهانی عذرخواهی کرد و با گریه از زمین مسابقه خارج شد.

این بازی در نهایت با نتیجه یک بر صفر به سود نفت تهران به پایان رسید.

منیع: مهر 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر