يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 3090
تاریخ انتشار: 08 شهريور 1392 00:00
«دولت تدبیر و امید بر اجرای سیاستهای مبتنی بر کارآفرینی و حفظ حقوق کار آفرینان و کارگران به صورت توأمان تاکید دارد»

با حضور وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، بزرگ‌ترین ایستگاه ریلی تخلیه گاز مایع در زاهدان افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، علی ربیعی پیش از ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از نخستین ایستگاه تخلیه گاز مایع کشور در زاهدان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر و تبریک هفته دولت، گفت: دولت یازدهم توجه ویژه‌ای به مناطق محروم و کم برخوردار به ویژه سیستان و بلوچستان دارد.

وی با تاکید بر ایجاد اشتغال در کشور اظهار داشت: مهم‌ترین هدف دولت یازدهم ایجاد اشتغال و کمک به وضعیت معیشتی مردم است که در این زمینه اهمیت دادن به کارآفرینان از اولویت‌های ماست.

ربیعی ایجاد شغل را یک ارزش ملی عنوان کرد و افزود: با اجرای این پروژه 14 شغل به طور مستقیم ایجاد می شود.

وی تاکید کرد: برای دولت ایجاد حتی یک شغل هم قابل احترام است.

ربیعی بزرگترین مشکل کشور را معیشت و اشتغال ذکر کرد و گفت: دولت تدبیر و امید بر اجرای سیاستهای مبتنی بر کارآفرینی و حفظ حقوق کار آفرینان و کارگران به صورت توأمان تاکید دارد.

به اعتقاد وزیر کار، تعاون و رفاه اجتماعی، هر کس در ایجاد یک شغل گام بردارد علاوه بر ارزشهای اقتصادی این اقدام ذخیره ای برای آخرتش خواهد بود و بر اساس همین باور وزارتخانه متبوعش با تمام قوا و توان فضا را برای کارآفرینی ایجاد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه توازن و محرومیت‌زدایی شعار ما‌ست،گفت:دستور بررسی فرصت های سرمایه گذاری در استان را به بخشهای اقتصادی وزارتخانه ابلاغ خواهم کرد.

ربیعی افزود: محرومیت های زیادی از رژیم گذشته در این استان بر جای مانده است و لذا برای تامین مطلوب نیاز های مردم این منطقه باید تلاش بیشتری را در دستور کار قرار داد.

به گزارش ایلنا، باافتتاح این پروژه نیاز منطقه به گاز مایع مرتفع شده است و این ایستگاه قادر است به صورت همزمان روزانه 25 واگن در قالب 5 هزار تن گاز مایع را به زاهدان وارد کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر