جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 3051
تاریخ انتشار: 07 شهريور 1392 13:59
به گزارش راه مردم، خسرو رفيعي ضمن اعلام اين خبر گفت: بانک‌پاسارگاد با همکاري شرکت پرداخت الکترونيک پاسارگاد، در اقدامي ديگر باشگاه نوگلان بانک‌پاسارگاد را راه‌اندازي کرده و خدمات ويژه‌اي به اين عزيزان ارايه مي‌دهد.

وي ادامه داد: اين باشگاه طي مراسمي ويژه با حضور برخي از مديران بانک‌پاسارگاد، بيمارستان صارم و همچنين اعضاي باشگاه در سالن اجتماعات بيمارستان صارم افتتاح شد.
به گفته وي  در اين باشگاه نوزاداني که از روز نيمه شعبان به بعد، در بيمارستان صارم متولد شده‌اند، عضو هستند. براي هر يک از اين عزيزان، يک کارت نوگلان در نظر گرفته‌شده‌است که خدمات ويژه‌اي را ارايه مي‌دهد.

رفيعي افزود: به عنوان مثال دارندگان اين کارت مي‌توانند در مراجعات بعدي خود به بيمارستان صارم براي دريافت خدمات پزشکي، با استفاده از اين کارت بر روي دستگاه‌هاي کارت‌خوان بانک پاسارگاد، از تخفيف 5 تا 20 درصدي بهره‌مند شوند. همچنين در خصوص ساير خدمات مربوط به نوگلان مانند فروشگاه‌هاي سيسموني و .. نيز مي‌توانند از اين تخفيف بهره‌مند شوند.

مدير روابط‌ عمومي بانک‌ پاسارگاد خاطر نشان کرد: بانک‌پاسارگاد آمادگي دارد اين خدمات را در ساير بيمارستان‌ها نيز ارايه کند و خدمات ويژه و تخفيف‌هاي در نظر گرفته شده را به تعداد بيشتري از نوگلان ارايه دهد.

گفتني است بانک‌ پاسارگاد پس از راه‌اندازي سيستم پرداخت امن، باشگاه مشتريان بانک و باشگاه مشتريان شرکت پرداخت الکترونيک بانک‌پاسارگاد، در اقدامي جديد، باشگاه نوگلان بانک‌پاسارگاد با هدف حمايت و ارايه خدمات ويژه به نوگلان کشورمان راه‌اندازي کرده‌است.

منبع: آریا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر