شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - October 05 2024
کد خبر: 30236
تاریخ انتشار: 22 آبان 1395 19:24
اتاق بازرگاني اصفهان از عوامل و مديران صداوسيماي اصفهان تجليل كرد

زنده‌رود ۹۵؛ سلام تلويزيون به توليد و بازرگاني

آیین تجلیل از عوامل برنامه تلویزیونی «زنده‌رود» با حضور رئيس و اعضاي هيات نمايندگان اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و كشاورزي و مديران صداوسيماي مركز اصفهان برگزار شد.
به گزارش بازنيوز مدیرکل صدا و سیمای مركز اصفهان در اين آیین گفت: در بحث نگاه رسانه‌ای ما گاهی به یک انسداد رسانه‌ای برمی‌خوریم. کار را انجام می‌دهیم اما  بازتاب مناسبي که می‌خواهیم  ، به دست نمي آيد.
علت اين است كه اصلا به جلوه‌گری کارمان توجهی نکرده‌ایم ،خوشحالیم كه با برنامه زنده‌رود؛ این سد شکسته شده و راه باز شده است.
دکتر مسعود احمدی افزادی ادامه داد: این گونه نیست که رسانه یک دژ کاملا بسته باشد، ارتباط با اتاق اصفهان در اين برنامه باعث شداین تصور غلط از بین برود.
وي افزود: ظرفیت خوبی در اتاق بازرگاني وجود داردو ما تنها ازچند درصد از اين ظرفيت استفاده كرديم، این ظرفیت   در ایده‌های مختلف می‌تواند دیده و شنیده شود و جای کار بسیار جدی دارد.
احمدی افزادی زنده‌رود را یکی از پرمخاطب‌ترین برنامه‌های صبح جمعه شبکه‌های استانی و سراسری دانست و افزود: ما می‌توانیم مدل‌های دیگر به ويژه مدل‌های مستقیم‌تري را نیز تجربه کنیم.
وي گفت: چقدر خوب است که ما در هر حوزه‌ای که فعالیت می‌کنیم، چشم سومی بیننده فعالیت ما باشد و چند دقیقه‌ای از آن كار و تلاش را به عنوان شاهد به نمایش گذارد. اگر بتوانیم گوشه‌ای از فعالیت‌های عظیمي كه دربخش‌هاي مختلف كشوررخ مي‌دهد را نشان دهیم، اتفاق بزرگی خواهد افتاد.
مدير كل مركز صدا و سيماي مركزاصفهان گفت: بي‌شك در این زمینه لغزش‌هایی نيز داشته‌ایم، چون اولین تجربه ما است. بايستي زمينه‌هاي بالقوه را به فعليت در بیاوریم و به اهداف بالاتري برسیم.
وي در پايان سخنان خود گفت: زنده‌رود شروع خوبی بود و بايستي  برنامه‌های بهتر و مستندهای قوی‌تربا نگاه ملي توليد كنيم.
تهيه‌كننده برنامه زنده‌رودنيز در اين آيين گفت: ساخت مجموعه تلویزیونی «روزی از نو» که آن هم توسط اتاق انجام شد، به موضوع کارآفرینی پرداخت و معرفی کارآفرینان برتر هدف اصلی ساخت آن بود.
دکتر مجتبی بهرامی‌پور افزود: بعد از آن ما طرح برنامه زنده‌رود را تنظیم کردیم که مورد  تایید شورای طرح و برنامه‌ریزی سازمان صدا و سیما قرار گرفت و  ۲۵ تیرماه امسال اولین برنامه زنده‌رود توليد و پخش گرديد.
وي برنامه زنده‌رود را با پیشینه‌ای بیش از ده سال معرفي كرد و بيان داشت:.۱۲ برنامه در زمان حضور اتاق بازرگانی اصفهان  تولید شد و در مجموع  حدود ۲۰۰۰ دقیقه برنامه پخش شد.
بهرامی‌پور دوره جديد برنامه زنده رود را واجد چند ویژگی بارز دانست و گفت: برای اولین بار حمایت از تولید ملی و کارآفرینی موضوع ساخت و تولید یک برنامه تلویزیونی سرگرم کننده قرار گرفت و اين نخستين بار بود كه بخش خصوصي اين‌گونه در حمایت از  كارآفرینی و تولید از صداوسيما حمایت کرد.
وي حضور شخصیت‌های بزرگ علمی نظير پروفسور جعفری ،پدر گردشگری ایران، را از امتيازهاي این برنامه‌ عنوان كرد و افزود:  در بحث ایده‌پردازی و طراحی این برنامه از بهترین‌های برنامه‌سازی کشور همچون سازندگان رادیو هفت و صدبرگ استفاده شد.
تهيه‌كننده زنده‌رود این برنامه را در دور جديد، موضوع محور معرفي كرد و گفت: سعي كرديم ریتم برنامه تندتر شودتا  بتواند با بیننده ارتباط بهتري برقرار کند.
بهرامی‌پور پشتیبانی و حمايت اتاق بازرگاني از زنده‌رود را عامل اصلي استقبال مخاطبان از آن دانست و گفت: بر اساس نظر سنجي سازمان صدا و سيما ، زنده رود ازاستقبال  ۸۸ درصدي بیننده گان برخوردار بوده است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر