يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 29919
تاریخ انتشار: 14 آبان 1395 18:06
اشک‌های استقلالی‌ها در بیمارستان ایرانمهر/

حاشیه های درگذشت پورحیدری + تصاویر

مسئولان باشگاه استقلال، پیشکسوتان و هواداران این تیم در بیمارستان ایرانمهر حاضر شده‌اند و در سوگ پدر استقلال اشک می‌ریزند.
به‌ گزارش ‌ایسنا، پس از اعلام خبر درگذشت منصور پورحیدری، پیشکسوتان فوتبال و باشگاه استقلال و همین طور هواداران فوتبال در بیمارستان ایران مهر حاضر شدند.

۱۲:۲۰
بهرام افشارزاده، امیدوار رضایی، کاظم اولیایی، حسن روشن، پندار توفیقی، پرویز مظلومی، بهتاش فریبا، سعید رمضانی، جمعی از مسئولان باشگاه استقلال و تعدادی از هواداران این تیم در بیمارستان ایرانمهر حاضر شدند و با خانواده پورحیدری ابراز همدردی کردند. 
روشن و اولیایی در حالی که اشک می‌ریختند یکدیگر را در آغوش گرفتند و پس از ورود به بیمارستان به فرزندان پورحیدری و همسرش تسلیت گفتند.

۱۲:۳۰
لحظه به لحظه به تعداد این افراد درمقابل بیمارستان ایرانمهر اضافه می‌شود. هوادارانی که مقابل بیمارستان حاضر شده‌اند برای درگذشت پدر استقلال اشک می‌ریزند.

۱۲:۴۵
فریده شجاعی، همسر پورحیدری در حالی که به شدت اشک می‌ریخت بیمارستان را ترک کرد. علی، فرزند پورحیدری نیز شرایط روحی مساعدی نداشت و نتوانست با رسانه‌ها گفت‌وگو کند و پس از گذشت ساعتی بیمارستان را ترک کرد.

۱۲:۵۰
هوادارانی که خودشان را به بیمارستان ایرانمهر رسانده‌اند با سر دادن شعار "خداحافظ منصور پورحیدری" و "منصورخان بلند شو اس اسی بیقراره" با این پیشکسوت فقید وداع کردند.

۱۲:۵۵
قرار است پیکر منصور پورحیدری صبح روز یکشنبه ۱۶ آبان در ورزشگاه شیرودی تشییع شود و سپس در قطعه نام‌آوران بهشت زهرا به خاک سپرده شود. طبق گفته مسئولان آرامگاه پورحیدری در کنار ناصر حجازی دیگر پیشکسوت فقید استقلال خواهد بود.

۱۳:۲۰
جمعی از هواداران با حضور در اطراف منزل منصور پورحیدری با سر دادن شعارهایی نظیر "پدر استقلال تویی" و "محبوبم، تاجی بودنم رو به تو مدیونم" با خانواده این پیشکسوت فقید ابراز همدردی کردند.

۱۴:۰۰
مراسم ختم مرحوم پورحیدری سه‌شنبه آینده در مسجد جامع شهرک غرب از ساعت ۱۶ برگزار می‌شود.


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر