پنجشنبه ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - May 23 2024
کد خبر: 29889
تاریخ انتشار: 14 آبان 1395 12:42
در چند روز باقیمانده به روز انتخابات در آمریکا رقابت میان دو رقیب اصلی تنگاتنگ شده و هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات به فاصله اندکی جلوتر از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان قرار دارد.

راه امروز: در چند روز باقیمانده به روز انتخابات در آمریکا رقابت میان دو رقیب اصلی تنگاتنگ شده و هیلاری کلینتون نامزد حزب دمکرات به فاصله اندکی جلوتر از دونالد ترامپ نامزد جمهوریخواهان قرار دارد.

نیویورک تایمز بر اساس نظرسنجی مشترکی که با شبکه خبری سی.بی.اس انجام داده نوشت اغلب رای دهندگان می گویند افشاگری های اخیر درباره هر دو نامزد تاثیری بر تصمیم آنان نگذاشته است.

این نظرسنجی که روز پنجشنبه منتشر شد می گوید حاشیه میان دو کاندیدای اصلی باریک است؛ ۴۵ درصد شرکت کنندگان گفته اند که از کلینتون حمایت می کنند و ۴۲ درصد گفته اند رایشان را به ترامپ میدهند.

طبق این نظرسنجی گری جانسون کاندیدای حزب لیبرترین پنج درصد رای گرفته و جیل استین نامزد حزب سبز چهار درصد.

بیش از ۲۲ میلیون آمریکایی تا امروز رای خود را به صندوق ها انداخته اند. از هر پنج نفری که در نظرسنجی نیویورک تایمز و سی.بی.اس شرکت کردند گفته در انتخابات زودهنگام شرکت کرده و رای داده اند.

اتهام جدید به ترامپ

دونالد ترامپ با اتهامات جنسی متعددی روبروست و برای اولین بار زنی او را متهم کرده که زمانی که تنها ۱۳ سال داشته مورد تجاوز جنسی این نامزد جمهوری‌خواه انتخابات آمریکا قرار گرفته است.

به نوشته روزنامه ایندیپندنت، این زن به نام "جین دو" می‌گوید که دونالد ترامپ سال ۱۹۹۴ در یک میهمانی واقع در آپارتمانی در نیویورک به او تجاوز جنسی کرده است. این آپارتمان متعلق به یک میلیاردر سرمایه‌گذار به نام جفری اپستاین بوده که خودش در یک رسوایی جنسی در سال ۲۰۰۸ محکوم شد.

منبع:انتخاب
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر