شنبه ۱۴ مهر ۱۴۰۳ - October 05 2024
کد خبر: 2986
تاریخ انتشار: 06 شهريور 1392 22:14
اوج - مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت:تيم ملي بايد برنامه اش به گونه اي باشد که باشگاهها را وادار به فعاليت کند.

محمد رويانيان در حاشيه تمرين روز سه شنبه پرسپوليس درباره جلسه ميان مسولان فدراسيون و کي روش عنوان کرد:اميدوارم آقايان طوري برنامه ريزي کنند که باشگاهها ضرر نکنند.اين کار غلطي است که نتيجه اش اين باشد که باشگاهها متضرر شوند.اگر باشگاه نباشند تيم ملي وجود ندارد.همين طور اگر تيم ملي هم نباشد،فعاليتي در باشگاه وجود ندارد.هر دوي اينها يک هدف دارند و نبايد مقابل هم قرار بگيرند.

وي درباره لغو اردوي تيم ملي در پرتغال به دليل بي پولي اظهار داشت:ما هم بي پول هستيم.با اين حال اگر بحث مسوليت اردوي پرتغال را به من بدهند،کار را مديريت مي کنم.هواپيمايشان با من.پول هتل را هم 50 درصد تخفيف مي گيرم.حالا که تيم ملي با شماست،درست برنامه ريزي کنيد.اين ها بايد در کنار هم توسعه پيدا کنند.تيم ملي بايد برنامه اش به گونه اي باشد که باشگاهها را وادار به فعاليت کند.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس درباره فسخ قرارداد استقلال با آل اشپورت گفت:ما با آل اشپورت قرارداد داريم و نمي خواهيم قراردادمان را فسخ کنيم.

محمد رويانيان در پاسخ به اين پرسش که آيا حضور خلعتبري در پرسپوليس نهايي شده است يا نه اظهار داشت:خدا را شکر،همه چيز درست شد.او پرسپوليسي شده است.

وي در پاسخ به اين پرسش که آيا خلعتبري مي تواند در دربي به ميدان برود يا نه گفت:ان شالله خلعتبري در اين مسابقه به ميدان خواهد رفت.

رويانيان درباره اينکه آيا 4 بازيکن تيم پرسپوليس که به اردوي زير 22 سال ايران دعوت شده اند اين تيم را همراهي مي کنند يا نه گفت:اين بازيکنان از چهره هاي جوان پرسپوليس هستند که براي ما ارزش زيادي دارند و ما هم بازي هاي حساسي در پيش داريم.ضمن اينکه مي خواهيم به تيم ملي کمک کنيم.

وي به برخي بازيکنان که قبلا پول نگرفته بودند،چک روز چهارشنبه را داد.

مديرعامل پرسپوليس همچنين بازديدي از قسمت هاي مختلف درفشي فر داشت.
برچسب ها: آل اشپورت
نسخه چاپی
ارسال به دوستان
بازدید از صفحه اول
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر