يکشنبه ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 12 2024
کد خبر: 29270
تاریخ انتشار: 29 مهر 1395 22:20
سرمربی تیم فوتبال استقلال تهران گفت: فردا میزبان تیمی هستیم که تغییر چشمگیری در روند و رشد فوتبال تهران داده و تیم با برنامه و خوبی است.
علیرضا منصوریان در نشست خبری پیش از دیدار تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا تهران اظهار داشت: ما فردا میزبان تیمی هستیم که تغییر زیادی در روند فوتبال تهران داده و رشد چشمگیری در ۱۰ سال اخیر فوتبال پایتخت داشته است. همچنین حسین فرکی سرمربی این تیم از مربیان بسیار با شخصیت و قابل احترام فوتبال ماست که من نیز احترام زیادی برای وی قائل هستم.

وی افزود: به خوبی به حساسیت و شرایط خاص استقلال در جدول لیگ واقف هستم و با توجه به هجمه ای از جمعیت و هواداران، نیاز داریم تا این بازی را ببریم. ما برای بدست آوردن هر سه امتیاز این بازی قطعا کار سختی پیش رو داریم که البته سعی می‌کنیم با استفاده از تاکتیک و برنامه لازم به هدفمان برسیم.

سرمربی تیم استقلال در پاسخ به این پرسش که آیا خسرو حیدری در مقابل سایپا به میدان خواهد رفت یا خیر؟ گفت: قبل از هر چیز باید از کادر پزشکی تشکر کنم که خسرو را آماده به ما تحویل دادند و ما امشب باید در خصوص خسرو و دیگر اعضای کادر فنی صحبت کرده، زیرا او یکی از مُهره‌های کلیدی و بازوی کادر فنی در زمین است و سعی می‌کنیم اگر شرایطش مساعد بود، حتما او را در مقابل سایپا به میدان بفرستیم.

منصوریان در پاسخ به این پرسش که استقلال در دو بازی گذشته خود به پیروزی دست پیدا کرده و پس از دو بازی دیگر مجددا لیگ تعطیل خواهد شد، گفت: ما برای کادر فنی تیم ملی احترام خاصی قائل هستیم و تلاش می‌کنیم تا تیم ملی بتواند در بازی‌های آینده‌اش موفق باشد و باید این نکته را هم بپذیریم که ما در ابتدای فصل می‌دانستیم. تیم ملی چندین اردو برگزار خواهد کرد و ما باید تیم خود را با شرایط تیم ملی هماهنگ کنیم.

سرمربی آبی‌پوشان در پاسخ به این پرسش که آیا در جام حذفی بدون ملی‌پوشان بازی خواهید کرد؟ گفت: به طور قطع باید ملی‌پوشان ما در جام حذفی حضور داشته باشند زیرا تا آنجا که من می‌دانم تیم‌های لیگ یک و دو، جام حذفی را سورپرایز می‌کنند و من نمی‌خواهم که توسط آنها سورپرایز شوم ضمن اینکه نتیجه پرسپولیس هم برای ما در جام حذفی، تجربه بسیار خوب بود.

وی در خصوص اتفاقاتی که در مشهد افتاد و بختیار رحمانی با ناراحتی زمین را ترک کرد، گفت: می‌دانیم که در فوتبال تنها ۱۱ نفر می‌توانند به زمین بروند و مابقی باید بر روی نیمکت بنشینند و وقتی بازیکنی در ترکیب ۱۱ نفره نیست و یا تعویض می‌شود، مسلماً ناراحت خواهد بود.

منصوریان ادامه داد: ما پس از بازگشت از مشهد با بختیار رحمانی صحبت کردیم و با توجه به اینکه تیم امید شاگرد من بود و خودم را به این تیم آوردم، او به اشتباهش اعتراف کرد. البته این یک مسئله درون خانوادگی بود، ولی خیلی این قضیه بزرگ شد. زمانی که ما در نفت بودیم، یک مسئله درون خانوادگی نهایتاً متوجه ۵۰ نفر می‌شد، اما در استقلال ۳۰ میلیون نفر پیگیر این مسئله درون خانوادگی بودند.

وی در پاسخ به این پرسش که باز هم در دیدار مقابل سیاه‌جامگان، خط دفاعی خود را تغییر دادیم، آیا هنوز به ترکیب ایده‌آل دست پیدا نکرده‌اید؟ گفت: من به ترکیب ایده‌آل دفاعی خودم دست پیدا کردم، ما بازیکنان بزرگی مثل مگویان، پادوانی، مجید حسینی و امین حاج‌محمدی را داریم، اگرچه مدت‌هاست حاج‌محمدی نتوانسته بازی کند، اما من همان روندی را که در نفت داشتم، انجام می‌دادم و آن هم درست کردن ساختار استقلال است تا این تیم بتواند با ساختاری مناسب مقابل حریفان به میدان برود.

سرمربی‌ آبی‌پوشان تصریح کرد: مجید حسینی به اعتقاد من یکی از آینده‌های فوتبال استقلال و فوتبال ملی ماست و با توجه به اینکه سن کمی دارد، اما توانسته در استقلال و حتی در دربی بازی بسیار قابل قبولی از خود ارائه داده و می‌تواند یکی از فوتبالیست‌های خوب برای فوتبال ملی ما باشد.

منصوریان در ادامه خاطرنشان کرد: استقلال با توجه به اینکه باید در پلی‌آف، جام حذفی و لیگ بازی کند، نیاز به تغییر در خط دفاعی دارد و من باید با توجه به فشاری که بر روی بازیکنان وارد می‌شود، تغییراتی را ایجاد کنم.

وی در پایان در پاسخ به این پرسش که آیا بختیار رحمانی در مقابل سایپا به میدان خواهد رفت یا خیر؟ گفت: من شرایط و فضایی را که الان برای بختیار به وجود آمده، درک می‌کنم اما اجازه نمی‌دهم حاشیه‌ها وارد تیم شود و به همین دلیل همیشه خودم را در این‌گونه مسائل لحاظ نمی‌کنم و موفقیت تیم را در نظر می‌گیریم و امیدوارم فردا با یک ترکیب ایده‌آل در مقابل سایپا سه امتیاز را کسب کنیم.

تیم‌های فوتبال استقلال و سایپا تهران، راس ساعت ۱۶:۴۵ فردا(جمعه) در چارچوب هفته نهم رقابت‌های لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت.

مهر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر