جمعه ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 10 2024
کد خبر: 28719
تاریخ انتشار: 13 مهر 1395 19:12
تیم ملی زیر 17 ساله های انگلیس، در دیداری به یادماندنی موفق شد ژرمن ها را با نتیجه باورنکردی 1-8 مغلوب کند.
به گزارش راه امروز"، شاگردان استیو کوپر نمایشی خارق العاده در تورنمنت کرواسی داشته اند و تا به حال با زدن 5 گل به میزبان، 3 گل به یونان و 8 گل به آلمان، با 24 گل خط و نشان بزرگی برای فتح این تورنمنت کشیده اند. این نتیجه برای آلمان، به نوعی تکرار تلخ تر شکست 1 سپتامبر 2001 در استادیوم المپیک، با 5 گل در برابر رقیب سنتی است. دیداری که ستارگان لیورپول، نقش اول سکانس تحقیر آلمان در خانه را ایفا کردند.
 این مسابقات در حال حاضر بعد از باران شدید در استادیوم آلدا دورسینا، به کمپ محلی شهر پولا انتقال یافته است. البته تغییر محل برگزاری مسابقات نیز تاثیری بر روی عملکرد شگفت انگیز جوانان انگلیس نگذاشت و آنها در همان نیمه اول دیدار با رقیب سنتی، موفق به زدن 6 گل شدند تا با خیالی بسیار آسوده به رختکن بروند.
 آنخل گومز، ستاره آینده دار شیاطین سرخ، در دقیقه 4 اولین گل انگلیس را وارد دروازه کرد و تنها 4 دقیقه بعد، جیدون سانچو، بازیکن آینده دار آکادمی منچسترسیتی، اختلاف را دو برابر کرد. لوکاس شاکس، بازیکن جوان آلمانی اختلاف را کم کرد اما باز هم این شاگردان استیون کوپر بودند که موفق به زدن 2 گل دیگر توسط فیل فودن از سیتی و جورج مک چارن، عضو آکادمی چلسی شدند. تا قبل از سوت پایان نیمه اول، رایان برستر، ستاره آکادمی لیورپول 2 بار متوالی دروازه ژرمن ها را گشود تا محصولات آکادمی تمامی غول های جزیره، در این آتش بازی سهمی داشته باشند.
علیرغم دست کم گرفتن حریف در نیمه دوم توسط انگلیس و کاهش محسوس فشار حملات، این تیم موفق شد 2 بار دیگر و توسط هادیون اودی از ستارگان چلسی و دانی لودر از جوانان آکادمی ریدینگ به گل برسد و با 8 گل از حریف خود پیش افتد و بازی با همین نتیجه شگفت انگیز به پایان برسد. سه شیرها در ادامه این تورنمنت و در جریان آماده سازی با مسابقات قهرمانی اروپا، با رومانی، آذربایجان و اتریش روبرو خواهند شد.
 باید عنوان داشت که جدال مانشافت و سه شیرها، قدمتی به درازای تاریخ داشته است و طی 30 رویارویی این دو تیم، 13 برد سهم انگلیس و 12 برد سهم آلمان بوده است و 5 بازی به تساوی کشیده است که 2 تا از این 5 دیدار، در ضربات پنالتی به سود ژرمن ها خاتمه یافته است.
 بهترین برد تاریخ آلمان برابر انگلیس، در جام جهانی 2010 و با نتیجه 1-4 رقم خورد و پرگل ترین پیروزی انگلیس، برد 1-5 در سال 2001 و 3-6 در سال 1938 بوده است.
"ورزش سه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر