شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 04 2024
کد خبر: 28524
تاریخ انتشار: 10 مهر 1395 18:39
مدافع فرانسوی تیم فوتبال بارسلونا با آرزوی امتداد یافتن حضورش در این باشگاه، تصمیمش را مبنی بر بازنشستگی از بازی های ملی اعلام کرد.
به گزارش راه امروز"، «جرمی متیو»، بازیکن فرانسوی باشگاه بارسلونا، تایید کرده است که به خاطر کمبود انگیزه، از بازی های ملی خداحافظی می کند.
این مدافع ۳۲ ساله در دو دیدار نخست رقابتهای مقدماتی جام جهانی مقابل بلغارستان و هلند، در ترکیب اصلی تیم ملی فرانسه حضور داشت اما ناگهان ۲۴ ساعت بعد از مکالمه ای که با «دیدیه دشان» سرمربی فرانسه داشت، تصمیم به ترک تیم ملی کشورش گرفت.
«متیو» علیرغم بازی های خوبش در والنسیا و بارسلونا، تا به حال پنج بار موفق به پوشیدن پیراهن تیم ملی کشورش (در رده بزرگسالان) شده است، در حالیکه وی مسابقات یورو ۲۰۱۶ را با بد شانسی و به خاطر مصدومیت از دست داد.
وی به «اکیپ» گفت: پیش  از اینکه این تصمیم را بگیرم کاملاً فکر کردم. من دعوت به تیم ملی را رد نکردم، فقط خواستم که بازی های ملی ام را متوقف کنم. انگیزه ای برای ادامه دادن ندارم. قصد دارم که خودم را وقف باشگاهم کنم. در جام جهانی ۲۰۱۸ من ۳۵ ساله می شوم پس می خواهم این فرصت را به بازیکنان جوان تر بدهم.
«متیو» به خاطر مصدومیتی که داشت بازی های یورو ۲۰۱۶ را که به میزبانی کشورش برگزار می شد، از دست داد.
وی در این باره افزود: افسوس نمی خورم. تصمیم من نبود که یورو را از دست بدهم ولی همیشه چیزهای خیلی بد هم در زندگی وجود دارد.
«متیو» در این فصل برای به دست آوردن جایگاه ثابت در «نیوکمپ» باید با «ساموئل اومتیتی» رقابت کند، کسی که در یورو ۲۰۱۶ به جای وی در ترکیب تیم ملی فرانسه قرار داشت، اما این بازیکن کهنه کار معتقد است مشکلی برای رقابت کردن ندارد.
وی می گوید: تا آخرین لحظه می جنگم و مربی تصمیم خواهد گرفت. هیچ مشکلی با «ساموئل» ندارم، او بازیکن خیلی خوبی است.
خبرگزاری مهر
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر