جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 28316
تاریخ انتشار: 06 مهر 1395 21:40
سرمربی بایرن مونیخ قبل از دیدار برابر اتلتیکو مادرید به ستایش از دیگو سیمئونه پرداخت و بازی برابر شاگردان این مربی آرژانتینی را سخت توصیف کرد.
به گزارش زاه امروز "، در یکی از حساس ترین بازیهای هفته دوم لیگ قهرمانان اروپا چهارشنبه شب بایرن مونیخ در ویسنته کالدرون به مصاف اتلتیکو مادرید خواهد رفت.
کارلو آنچلوتی در نشست خبری قبل از این دیدار به ستایش از اتلتیکو مادرید و سرمربی این تیم پرداخت و بازی برابر این تیم را سخت توصیف کرد.
او گفت: بازی کردن برابر اتلتیکو مادرید همیشه سخت است و برای پیروز شدن برابر این تیم باید بسیار خوب ظاهر شد. ما الان در شرایط بسیار خوبی به سر می‌بریم و آماده این دیدار هستیم. سبک بازی اتلتیکو مادرید روشن و کلاسیک است اما این بدین معنا نیست که آنها تیم خوبی نیستند. اتلتیکو مادرید یکی از بهترین مربیان جهان را در اختیار دارد. سبک سیمئونه را دوست دارم.
سرمربی سابق رئال مادرید ادامه داد: در بایرن مونیخ بازیکنان سرشناس و بزرگی حضور دارند و باید اعتراف کنم که گاهی اوقات در چیدن ترکیب اصلی به مشکل می‌خورم. درباره هوملس باید بگویم که او به خوبی تمرین کرده است و آماده این دیدار است اما کاستا هنوز به شرایط بازی نرسیده است و امیدوارم که این بازیکن به زودی به ترکیب تیم اضافه شود.
آنچلوتی در پایان سخنان خود گفت: در آلمان فشردگی زیاد وجود دارد اما در اسپانیا مالکیت توپ از همه چیز مهمتر است. سبک بازی امروز بازی کردن عمودی با مالکیت توپ فعال و موثر است. من براین باور هستم که فعال بودن بازیکنان در میدان مهمترین رمز موفقیت است.امیدوارم که بازی خوبی را برابر اتلتیکو مادرید به نمایش گذاریم.
هر دو تیم بایرن مونیخ و اتلتیکو مادرید در دیدار نخست خود به پیروزی رسیدند. بایرن با 5 گل روستوف را در هم کوبید و اتلتیکو مادرید هم با یک گل آیندهوون را از پیش رو برداشت.
ایسنا 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر