يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 27832
تاریخ انتشار: 29 شهريور 1395 23:04
بعد از گذشت شش هفته از لیگ برتر اوکراینی های پرسپولیس هنوز نتوانستند هواداران این تیم را با اتفاق خوشایندی هیجان زده کنند.
به گزارش راه امروز" مسیر حرکتی پریمیوف و پل یانسکی اگرچه با رضایت برانکو ایوانکوویچ همراه بوده، اما آنها تا هفته هفتم لیگ برتر هنوز اتفاق هیجان انگیزی برای هواداران پرسپولیس به همراه نداشته اند و غالبا روی نیمکت این تیم حضور یافته اند.
 پریمیوف که البته در دیدار برابر استقلال در دربی هشتاد و سوم موفق شد دروازه مهدی رحمتی را باز کند که با تصمیم سخندان آفساید او اعلام شد و گلش مردود. او که به عنوان بازیکن تعویضی در دقایق پایانی دیدارهای اخیر به میدان رفته هنوز نتوانسته عملکرد خوبی از خود به جا بگذارد و شاید دیدار در اصفهان و مقابل گلر برزیلی حریف این شانس را به او دهد که نمره قبولی را پیش از تعطیلات دریافت کند.
 پل یانسکی نیز شرایط مشابه هم وطن خود دارد و این بازیکن نیز هنوز نتوانسته در حالی که پرسپولیس مدافع میانی شاخصی برای ترکیب 4 نفره اش پیدا کند، برانکو را مجاب به نیمکت نشینی یا تغییر پست محمد انصاری کند و او نیز غالبا در دقایق پایانی برای حفظ نتیجه به میدان فراخوانده می شود و باید دید این دو در اصفهان می توانند اتفاق تازه و هیجان انگیزی برای پرسپولیس تدارک ببینند یا خیر.
 ورزش سه
 


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر