سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 27809
تاریخ انتشار: 28 شهريور 1395 21:35
نمایندگان ایران در روز پایانی مسابقه‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان عملکرد ضعیفی از خود نشان دادند و با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
به گزارش راه امروز"، در ادامه رقابت‌های کشتی آزاد نوجوانان جهان در تفلیس گرجستان و در جریان رقابت‌های 5 وزن دوم نمایندگان ایران نمایش بسیار ضعیفی داشتند و همگی آن‌ها با شکست مقابل رقبا از دور رقابت‌ها کنار رفتند که البته در این میان نماینده وزن 100 کیلوگرم ایران بدلیل همگروهی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی به روی تشک نرفت تا وی نیز از دور رقابت‌ها کنار برود.
امیرحسین خدابخشی در وزن 46 کیلوگرم در نخستین مصاف خود مقابل مانوئل خدزلاتسیان از ارمنستان 6 بر صفر به برتری رسید اما در دومین مبارزه خود و در مرحله یک هشتم نهایی مقابل هیرا تاناکا از ژاپن 9 بر 6 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر مقابل حریف هندی،خدابخشی از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن 54 کیلوگرم نیز مجید داستان در نخستین مبارزه خود مقابل آرسن هاروتونیان از ارمنستان 4 بر 2 شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر ارمنی در مرحله یک چهارم نهایی مقابل حریفی از یونان،داستان از دور رقابت‌ها کنار رفت.
دیگر نماینده ایران در روز پایانی این مسابقه‌ها محمد طالبی در وزن 63 کیلوگرم بود که پس از استراحت در دور نخست در مرحله یک هشتم نهایی مقابل اینال ژوپا از آذربایجان 2 بر یک شکست خورد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر آذربایجانی در مرحله بعد مقابل حریفی از مولداوی،طالبی از دور رقابت ها کنار رفت.
در وزن 76 کیلوگرم نیز علی شکوری در دور نخست مقابل تراویس ویتلیک از آمریکا 8 بر یک بازنده شد و با توجه به شکست این کشتی‌گیر آمریکایی مقابل حریف روس در مرحله یک هشتم نهایی، شکوری از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در وزن 100 کیلوگرم نیز سید مهدی هاشمی به دلیل همگروهی با کشتی‌گیر رژیم صهیونیستی به روی تشک نرفت و از دور رقابت‌ها کنار رفت.
در روز نخست و در جریان رقابت های 5 وزن نخست، تیم ایران صاحب یک مدال طلا و 2 نقره شد.
هدایت تیم ملی کشتی آزاد نوجوانان ایران بر عهده مراد محمدی است.
ایسنا

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر