يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 27731
تاریخ انتشار: 27 شهريور 1395 18:18
به عقیده بدبین‌ها، مهدی طارمی قبل از پنالتی با حرکت دست نشان داده بود که به کجا ضربه می زند؛ این کمی بعد از شیرجه کارساز رحمتی در دفع پنالتی طارمی در دربی 82 بود که مانع از سنگین‌تر شدن شکست استقلال شد.
به گزارش راه امروز " مهدی رحمتی و مهدی طارمی به عنوان برجسته‌ترین بازیکنان استقلال و پرسپولیس رابطه نزدیک و البته کری شدیدی دارند، کری‌ای که در بازی دیروز کاملاً مشهود بود و جنگ بین مهاجم پرسپولیس و گلر استقلال را به یک نبرد شخصی تبدیل کرده بود. رقابتی علیه همه شایعات، به خصوص برای طارمی که می‌خواست ثابت کند علاقه‌اش به رحمتی ربطی به گلزنی هایش در دربی ندارد.
اما تا به حال بین این دو  چه گذشته است؟
*نبرد اول؛ مساوی
دربی اول بین طارمی و رحمتی که در بازی رفت فصل گذشته اتفاق افتاد، بدون اینکه دروازه بان استقلال سیو خاصی در برابر شوت‌های مهاجم پرسپولیس داشته باشد با نتیجه یک بر یک به پایان رسید. البته رحمتی در این بازی دو توپ عالی از عالیشاه و احمد نوراللهی گرفت و اجازه نداد دروازه تیمش بیش از یک بار باز شود اما هرچه که بود نمایش دور از انتظار طارمی در این بازی باعث شد که رحمتی برای مهار توپ‌های او چندان به زحمت نیفتد.
 
*نبرد دوم؛ به سود طارمی
بازی برگشت فصل گذشته را طارمی از رحمتی برد. در این بازی طارمی موفق شد دو گل از 4 گل تیمش را وارد دروازه رحمتی کند هرچند که دروازه بان استقلال هم در نهایت موفق شد یک پنالتی در اواخر نیمه اول از مهاجم پرسپولیس بگیرد. با این حال دو گلی که طارمی به ثمر رساند، باعث شد تا او برنده دربی 82 در  در رقابت با رحمتی باشد.
 نبرد سوم؛ رحمتی برد
اما در بازی سوم که شب گذشته بین این 2 ستاره فوتبال ایران برگزار شد، رحمتی بار دیگر توانست برنده باشد چراکه موفق شد دروازه تیمش را بسته نگه دارد. البته کری‌های این 2 بازیکن در طول بازی کاملاً مشهود بود و صحنه‌های جالبی را در دربی 83 رقم زد.
در این بازی در دقیقه 24 مهدی طارمی توپ را از 6 قدیمی دروازه به بیرون زد و مهدی رحمتی با حالتی تمسخر آمیز او را از زمین بازی بلند کرد و به مهاجم جوان پرسپولیس دلداری داد.  هرچند در این صحنه رحمتی نقشی در از دست رفتن موقعیت نداشت اما او با کاری که انجام داد به نوعی روحیه مهدی طارمی را تا پایان بازی خراب کرد.
 اما در دقیقه 69 بازی نوبت به جبران طارمی رسید. در این صحنه مهدی رحمتی شوت علی علیپور را به سادگی دفع کرد اما به دلیل درد پا به زمین افتاد و نتوانست از جایش بلند شود. در این لحظه مهدی طارمی با لبخندی بر لب رفت و پای رحمتی را گرفت که این موضوع باعث خنده دروازه بان استقلال شد.
 هرچه که هست به نظر می‌رسد کری‌های بین این 2 بازیکن که با رفاقتی عمیق همراه است، در دربی‌های بعدی هم به شکل جدی‌تری ادامه داشته باشد. بی تردید بازی برگشت دو تیم که قرار است در هفته بیست و یکم برگزار شد، کری بین بهترین بازیکنان دو تیم شکل جدی‌تری به خود می‌گیرد و باید دید این بار مهدی رحمتی می‌تواند برنده این رقابت بزرگ باشد یا مهدی طارمی.
ورزش سه،
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر