پنجشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 16 2024
کد خبر: 27622
تاریخ انتشار: 24 شهريور 1395 17:09
دو تیم ذوب‌آهن و تراکتورسازی در شرایطی به مصاف هم می‌روند که فصل گذشته و در دور رفت در یک بازی جذاب پرگل‌ترین دیدار مسابقات را رقم زدند.
به گزارش راه امروز  "دو تیم تراکتورسازی و ذوب‌آهن اصفهان در هفته ششم باید در اصفهان به مصاف هم بروند. هر دو تیم در بازی هفته قبل به تساوی دست یافتند. ذوب‌آهن در قم به تساوی یک بر یک رضایت داد و تیم تراکتورسازی هم در مقابل پرسپولیس هر چه زد به در بسته خورد، تا بازی با نتیجه صفر بر صفر به پایان برسد.

حالا دو تیم در شرایطی برابر هم قرار می‌گیرند که فصل گذشته و در دور رفت مسابقات یکی از عجیب‌ترین نتایج را رقم زدند. دیداری که در هفته دهم دور رفت و در حالی استقبال چندانی از بازی در ورزشگار یادگار امام تبریز به عمل نیامده بود با نتیجه تساوی 4 بر 4 در به تساوی رسید. در بازی برگشت که امیرقلعه‌نویی جانشین تونی اولیویرا شده بود، موفق شد تا تیم ذوب‌آهن را در اصفهان با نتیجه 2 بر 1 شکست دهد.

بازیکنانی که در پرگل‌ترین دیدار فصل گذشته درخشیدند برخی از آن‌ها در تیم خود حضور ندارند. در تیم تراکتورسازی بختیار رحمانی در مقابل ذوب‌آهن یکی از بهترین بازی‌های خود را به نمایش گذاشت و دو گل زد. شاهین ثاقبی و سروش رفیعی هم دیگر گل‌ها را زدند تا تنها بازمانده آن تراکتور، سروش رفیعی باشد. در سوی مقابل هم احسان پهلوان، مرتضی تبریزی، کاوه رضایی و دانیال اسماعیلی فر گلزنی کردند تا فقط کاوه رضایی در جمع ذوبی‌ها برای بازی فردا حضور نداشته باشد.

با توجه به اینکه تراکتورسازی برای برد به اصفهان خواهد رفت تا در کورس قهرمانی باقی بماند، می‌توانیم باز هم انتظار یک بازی پرگل را از دو تیم داشته باشیم.
ورزش‌سه
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر