يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 273
تاریخ انتشار: 29 خرداد 1392 08:26
پرچم سه‌رنگ ایران در دستان مردم شادمان تهران
با صعود مقتدرانه تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی، پرچم سه رنگ ایران در خیابانهای تهران به اهتزاز درآمد و مردم ایران بعد از خلق حماسه سیاسی این بار حماسه ورزشی را جشن می گیرند.

به گزارش راه مردم به نقل از خبرنگار اجتماعی فارس، با صعود تیم ملی فوتبال کشورمان به جام جهانی برزیل که با پیروزی دلیرانه جوانان وطن در خاک کره رقم خورد عصر امروز مردم کشورمان برای پرپایی جشن حماسه ورزشی بعد از جشن حماسه سیاسی به خیابان‌ها آمدند.

همزمان با مردم سراسر کشورمان ، مردم تهران نیز به خیابانها آمدند و با اهتزاز پرچم سه رنگ کشورمان جشن و شادی به پا کردند.

این در حالی است که دقایقی بعد از پیروزی افتخار آفرین جوانان وطن، رهبر معظم انقلاب نیز این پیروزی را تبریک گفتند و به آفرینندگان این حماسه ملی این چنین خسته نباشید گفتند:‌ «پیروزی تیم ملی فوتبال، مردم و به ویژه ورزش دوستان کشور را شادمان کرد. از عزیزانی که این شادمانی را پدید آوردند متشکرم، خسته نباشید. »

اقشار مختلف مردم اکنون هر یک پرچمی به دست گرفته و در خیابانهای تهران شعار پیروزی ایران سر می دهند.

خودروها و تعداد بی‌شماری موتورسوار با به صدا درآوردن بوق بر شور و شعف این جشن مردمی افزوده اند.

مرد میانسالی که برای حضور در این جشن ملی به میدان ولی عصر آ‌مده می گوید:‌ پس از آنکه مردم در روز جمعه 24 خرداد، حماسه سیاسی رقم زدند، امروز فرزندانمان در تیم ملی فوتبال حماسه‌ای دیگر آفریدند و پس از هشت سال، مجوز ورود به جام جهانی را گرفته و شادمانی را به مردم کشورمان تقدیم کردند.

مرد دیگری که حدود 70 سال سن دارد با دو نوه خردسال خود به خیابان آمده و به فرزندان خود اولین صعود ایران به جام جهانی را یادآور می‌شود و خاطره گذشته ها را می گوید و می‌افزاید:‌ آن سالها این قدر شور و هیجان میان مردم نبود. امروز روز حماسه است

پرچمی بزرگ ایران که ابعاد آن حدود 2 متر در 8 متر است از سوی تعداد زیادی از شهروندان در خیابان ولی عصر به حرکت درآمده و تعداد زیادی از شهروندان گرد این پرچم جمع شده‌اند و به شادی مشغولند.

همزمان با جای جای پایتخت بزرگ ایران، خیل عظیم جمعیت از چهارراه طالقانی تا میدان ولیعصر تشکیل شده و شور و هیحان وصف ناپذیری به پاست.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر