جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 27207
تاریخ انتشار: 18 شهريور 1395 15:13
فرانک ریبری،‌ هافبک بایرن مونیخ به تمجید از کارلو آنچلوتی، سرمربی تیمش پرداخت و او را از هر نظر بی نقص دانست.
به گزارش راه امروز به نقل از "ورزش سه"، آنچلوتی جانشین گواردیولا روی نیمکت بایرن شد و در شروع کارش در این تیم، دو پیروزی 5-0 و 6-0 در دو دیدار جام حذفی و بوندس لیگا به دست آورد. حال هافبک فرانسوی در مصاحبه با بیلد به تمجید از مربی ایتالیایی خود پرداخت.
 او به انتقاد از گواردیولا و تمجید از آنچلوتی پرداخت و گفت:" گواردیولا تجربه ندارد. گاهی بیش از اندازه صحبت می‌کند. فوتبال خیلی ساده است. کارلو آنچلوتی آدم راحت و صمیمی است. او عاشق بازیکنانش است و این را ما هم متوجه شده ایم. او به دنبال ارتباط گرفتن با ماست، با ما می‌خندد، راجع به زندگی مان پرس و جو می‌کند. این رابطه خیلی مهم است. حرف من را اشتباه برداشت نکنید. ما دیگر بچه نیستیم،‌با تجربه شده ایم و به مربی احترام می‌گذاریم. ولی این نوع روابط بین مربی و بازیکن بسیار لازم است. اینکه در کنار هم بتوانیم خوش بگذرانیم خیلی مهم است. اگر زمان زیادی را با هم بگذرانیم دیگر تمام بحث ما فوتبالی نخواهد بود.

آنچلوتی انسان مثبتی است. هیچگاه نشنیدم بازیکنی از او انتقاد کند. داشتن یک تیم خوب و بازیکنانی با کیفیت یک چیز است و داشتن رابطه نزدیک با بازیکنان چیز دیگری است. آنچلوتی از همه نظر بی نقص است. در غیر این صورت نمی‌توانست چنین جو فوق‌العاده ای ایجاد کند. راه موفقیت به همین شکل است."
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر