چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 08 2024
کد خبر: 27021
تاریخ انتشار: 15 شهريور 1395 21:41
آندرس اینیستا، ستاره بارسلونا، خاطره جالبی از دوران حضور رونالدینیو، ملقب به شاعر فوتبال، در کتاب جدیدش نقل کرده است.
به گزارش راه امروز به نقل از "ورزش سه"، یک بار ستاره برزیلی، به تمامی بازیکنان تیم گفت که قصد دارد به رئال مادرید ملحق شود.
اینیستا در کتاب خود نوشت: چند روز قبل از برگزاری الکلاسیکو، رونالدینیو در نیمه شب با من تماس گرفت و گفت: آندرس! می دانم ساعت 3 شب است اما باید حقیقتی را به تو بگویم. من تا مدتی دیگر به رئال مادرید خواهم رفت. برادر من با آنها توافق کرده است و من به زودی و در ماه ژوئن به این تیم ملحق می شوم. فقط لطفا از این راز هیچ کس را مطلع نساز و به من خیانت نکن. من به تو بیش از همه اطمینان دارم. تو جوان هستی و می توانی من را درک کنی .....
 او حتی به من این فرصت را نداد که چیزی بگویم و گوشی را قطع کرد. روز بعد در تمرین، نوع برخورد دیگر بازیکنان با رونالدینیو متفاوت شده بود و کسی علاقمند نبود با او همکلام شود. سکوت عجیبی در تمرینات تیم حاکم بود.
 چند روز بعد، دیدار الکلاسیکو (15 نوامبر 2005) فرا رسید.
 به یکباره، رونالدینیو در رختکن رو به تمامی بازیکنان گفت: دوستان، امروز بازی بسیار مهمی در پیش رو داریم. آنها تیمی بسیار قدرتمند هستند اما در این چند روز، من متوجه شدم که اعضای تیم ما همانند یک خانواده هستند. من به تک تک شما در نیمه شب تماس گرفتم و گفتم که در آینده ای نزدیک، بارسلونا را ترک خواهم کرد، اما هیچکدام از شما در مورد این موضوع به یکدیگر چیزی نگفتید.
 بعد از آن، من دریافتم که اعضای تیمی که در آن بازی می کنم، حاضرند با سکوت کردن خودشان را اذیت کنند اما به هم تیمی خود خیانت نکنند. من برای مدتی طولانی اینجا خواهم ماند. به زمین مسابقه برویم و درسی حسابی به بازیکنان رئال مادرید بدهیم.
 در نهایت، آن بازی با درخشش به یاد ماندنی رونالدینیو با 3 گل به سود بلوگرانا به پایان رسد. لحظه ماندگار آن مسابقه، ایستادن هواداران رئال مادرید در استادیوم سانتیاگو برنابئو و تشویق رونالدینیو در هنگام تعویض بود.
 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر