جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 26952
تاریخ انتشار: 14 شهريور 1395 17:46
تونی کروس، پس از گرت بیل، رونالدو و مودریچ، چهارمین بازیکنی است که رئال قصد دارد قراردادش را تمدید کند.
به گزارش راه امروز به نقل از  "ورزش سه"، رئال مادرید که فصل نقل و انتقالات آرامی را سپری کرد، در عوض قصد دارد به زودی با مهره های موثرش تمدید قرارداد کند. کار تمدید با بیل و رونالدو تمام شده و مذاکرات با مودریچ نیز در حال نهایی شدن است. به ادعای مارکا، بازیکن بعدی تونی کروس خواهد بود که از هفته آینده قرار است مذاکرات با وی شروع شود.
 کروس سال 2014 با رقم 30 میلیون یورو و با قراردادی تا سال 2020 از بایرن به رئال پیوست و در دو سال اخیر یک بازیکن ثابت و بدون جانشین برای کهکشانی ها بوده است. او در اولین سال حضورش زیر نظر آنچلوتی به عنوان هافبک دفاعی به میدان رفت که پست تخصصی او نبود اما سال گذشته با بازگشت کاسیمیرو، کروس یک خط جلوتر رفت و همین باعث شد تا بازی های درخشان تری از او ببینیم. کروس یکی از چهره های شاخص رئال در راه فتح اوندسیما بود.
 دو هفته پیش او در اینستاگرام خود، صدمین بازی برای رئال را با انتشار عکس نوشته ای جشن گرفت و از رئال به عنوان بزرگترین تیم دنیا یاد کرد. کروس نشان داد که در رئال راحت است و با وجود داشتن پیشنهاد از منچسترسیتی، قصد جدایی ندارد.
 
به ادعای مارکا، مدیران رئال با آگاهی از پیشنهاد بالای سیتی و علاقه زیاد گواردیولا به کروس، برای جلوگیری از هر گونه احتمال جدایی این بازیکن قصد دارند قراردادش را تا 2022 یا 2023 تمدید کرده و مبلغ حقوق سالانه این بازیکن را نیز افزایش دهند. طبق این گزارش، کروس با امضای قرارداد جدید، پس از رونالدو، بیل و راموس و بالاتر از مودریچ، چهارمین بازیکن رئال از لحاظ دریافتی سالانه خواهد شد.

رئال مادرید 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر