جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 25963
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 15:24
علی جهاندیده که پیش از این معاون مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی بود، با حکم مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش به عنوان رئیس هیات مدیره کیش‌‌ایر معرفی شد.
‌به گزارش راه امروز به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، در حکمی از سوی علی اصغر مونسان، مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش، علی جهاندیده به عنوان رئیس هیات مدیره شرکت کیش‌ایر منصوب شد.

در بخشی از این حکم آمده است: «نظر به شایستگی و تجارب ارزشمند جنابعالی به موجب این حکم به سمت رئیس هیات مدیره (غیرموظف) شرکت هواپیمایی کیش به مدت دو سال منصوب می‌شوید؛ امید است با بهره گیری از تمامی ظرفیت‌ها و امکانات شرکت، نظارت و برگزاری منظم جلسات هیات مدیره، همکاری و تعامل سازنده با سایر اعضای هیات مدیره، رشد و توسعه خطوط پروازی به عنوان خط هوایی پیشرو، نو سازی و کاهش عمر متوسط ناوگان حمل و نقل هوایی، ارائه بالاترین سطح سرویس و خدمات به مشتریان، ارتقاء ایمنی پروازها، باز نگری و مکانیزه نمودن فرآیندها از اهم وظایف جنابعالی است».

بنابراین گزارش جهاندیده‌ پیش از این معاون سازمان بنادر و دریانوردی بود همچنین در گذشته مدیرعاملی هلدینگ توسعه ترابر ایرانیان را بر عهده داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر