پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 09 2024
کد خبر: 25953
تاریخ انتشار: 30 مرداد 1395 14:20
مدیرعامل سازمان بنادر و دریانوردی گفت: هیچ‌کدام از دستگیرشدگان کانتینرهای قاچاق ۲۱۰کانتینری کارمند سازمان بنادر و دریانوردی نیستند.
محمد سعیدنژاد در گفت‌وگو با تسنیم در پاسخ به این پرسش که "سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز از دستگیری برخی کارکنان سازمان بنادر در ارتباط با قاچاق 210 کانتینر خبر داده" اظهار کرد:‌ هیچ‌کدام از دستگیرشدگان کانتینرهای قاچاق کارمند سازمان بنادر و دریانوردی نیستند.

وی تصریح کرد:‌ تا این لحظه هیچ کارمندی از سازمان بنادر و دریانوردی در رابطه با قاچاق کالا بازداشت نشده است.

ابراهیم ایدنی مدیرکل بنادر استان هرمزگان نیز 29 تیرماه امسال دراین‌باره به تسنیم گفته بود: بر اساس بررسی‌های صورت گرفته هیچ‌کدام از کارکنان اداره بنادر و شرکتهای زیرمجموعه جزو دستگیر شدگان باند قاچاق کالا نیستند.

به گزارش تسنیم، سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز صبح امروز در گفت‌وگو با تسنیم از دستگیری برخی کارکنان گمرک و سازمان بنادر در ارتباط با قاچاق 210 کانتینر خبر داد و افزود: در این پرونده 210کانتینری تعدادی از کارکنان درب خروج، ترخیص‌کاران و ارزیابان در پرونده دخیل بودند که دستگیر شدند و همچنین برخی کارکنان سازمان بنادر و دریانوردی و هم شرکتهای پیمانکار سازمان بنادر جزو دستگیرشدگان این پرونده هستند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر