جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 25774
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1395 19:20
وزیر ارشاد با احترام به نظر علم الهدی گفت:

از اجرای کنسرت در مشهد صرف نظر می کنیم

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت: از نظر ما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.
به گزارش راه امروز، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به ارایه مجوزهای موقت فعالیت به هفته نامه یالثارات گفت: از نظر ما و هیات نظارت بر مطبوعات این نشریه لغو مجوز شده و ادامه انتشار آن غیر قانونی است.

به گزارش «انتخاب» به نقل از خبرگزاری ها، علی جنتی روز سه شنبه در حاشیه چهارمین جشن ایثاردر جمع خبرنگاران افزود: هیات نظارت بر مطبوعات مجوز این نشریه را صادرکرده و بنا بر تخلفات پی درپی که داشته با توجه به مفاد قانون مطبوعات با اکثریت آرای اعضا ، آن را لغو پروانه کرده است. 

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با قانونی خواندن برگزاری کنسرت ها در سراسر کشورها گفت ، با توجه به مزین بودن شهر مشهد به مرقد مطهر امام رضا (ع) ، اجرای کنسرت ها در این شهر مخالفانی از جمله نماینده محترم ولی فقیه در خراسان رضوی را داشت که ما به نظر ایشان احترام گذاشته و با اینکه این کنسرت ها مشکل خاصی نداشت اما از ادامه اجرای آنها در این شهر صرف نظر کردیم.

جنتی تصریح کرد با این حال کنسرت ها در دیگر شهرهای استان خراسان رضوی از جمله سبزوار ، نیشابور ، چناران و دیگر شهرها اجرا خواهد شد و به هیچ وجه قابل پذیرش نخواهد بود که از اجرای آنها جلوگیری شود.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی تاکید کرد با تمام توان به خواسته مردم برای اجرای کنسرت ها در شهرهای سراسر کشور احترام گذاشته و برای تحقق آنها تلاش خواهیم کرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر