جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 25684
تاریخ انتشار: 25 مرداد 1395 18:45
مدافع میانی باشگاه بایرن مونیخ اعلام کرده است که اگر به عنوان اولین کاپیتان سیاهپوست تاریخ تیم ملی آلمان نام بگیرد، برای او یک افتخار است.
به گزارش راه امروز به نقل از  خبرگزاری مهر، در حالیکه «باستین شواین اشتایگر» هافبک تیم فوتبال منچستریونایتد، بعد از یورو ۲۰۱۶، در سن ۳۲ سالگی از فوتبال ملی خداحافظی کرد، تیم ملی فوتبال آلمان در حال حاضر کاپیتانی ندارد.
«جرمی بواتنگ» که در این تابستان تحت اظهار نظرهای جنجالی یک سیاستمدار وابسته به جناح راست آلمان قرار گرفت، ابتدا در سال ۲۰۱۴ از آرزویش برای اینکه اولین کاپیتان سیاهپوست تیم ملی آلمان لقب بگیرد، پرده برداشت و اکنون به نقل از مهر گفته است که «او عاشق این کار است»، «آماده برای انجام این کار است» و «کاپیتانی شایسته اوست».
بواتنگ گفت: این اتفاق می تواند یک نمونه شود. در واقع گرفتن این نقش به عنوان اولین پسر سیاهپوست، افتخار بی نهایت بزرگی است. این امر می تواند قابل توجه باشد.
«بواتنگ» که دیروز به عنوان بهترین بازیکن فصل ۱۶-۲۰۱۵ آلمان نامیده شد، در کنارش بازیکنان بزرگی همچون «مانوئل نویر» از بایرن مونیخ، «تونی کروس» از رئال مادرید و «سامی خدیرا» از یونتوس را به عنوان کاندیدای کاپیتانی تیم ملی فوتبال آلمان می بیند.



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر