دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 20 2024
کد خبر: 25166
تاریخ انتشار: 18 مرداد 1395 19:25
رییس فدراسیون قایقرانی گفت: جاور می‌توانست به مرحله یک چهارم نهایی برسد اما اشتباه‌های خودش باعث شد این اتفاق رخ ندهد.
به گزارش راه امروز به نقل از  ایسنا، غلام رضا امینی رییس فدراسیون قایقرانی پس از بازماندن  مهسا جاور از صعود
به مرحله بعد مسابقه‌های رویینگ المپیک گفت : اشتباه جاور در هزار متر اول بود، چرا که او در آخر توانست خودش را برساند ولی در استارت دیر شروع کرد. به نظر من او می توانست صعود کند و اشتباه تاکتیکی خودش باعث شد که عقب بیافتد.
او ادامه داد: من شاهد بودم که دیشب دقیقاً مربی اش همین نقطه ضعف را به او گوشزد کرد که حواسش به اول مسابقه باشد اما به هر حال مسابقه است، دیگران بهتر کار کردند و موفقیت حلال شان باشد. مهسا جاور قایقران خوبی است. چرا که او در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نایب قهرمانی موفق شد سهمیه المپیک را به دست آورد اما این اتفاقات ورزشی و امروز روز این قایقران نبود چرا که او می‌توانست به یک چهارم نهایی برسد. من توقع داشتم که او به مرحله بعد صعود کند چرا که این توانایی را داشت.
او درباره وضعیت عادل مجللی نیز گفت: مسابقه عادل مجللی در 200 متر کانادایی است که در کل حدود 40 ثانیه طول می‌کشد. هر پاروی اشتباه می‌تواند باعث شود که قایقران از صعود به مرحله بعد باز بماند. او در رقابت‌های کسب سهمیه نتایج مطلوبی گرفت و در بلاروس نیز جزو 10 نفر برتر بود. امیدوارم در المپیک روز خوب مجللی باشد و بتواند به نتیجه مطلوبی که مد نظر ما و خودش است برسد.شرایط عادل مجللی خوب است چرا که هم تمرین‌های منظمی داشت و هم در مسابقه‌های بین‌المللی موفق شد مدال بگیرد.
درباره مسابقه مهسا جاور در مرحله شانس مجدد رقابت‌های المپیک گفت: مهسا جاور قایقران خوبی است. چرا که او در رقابت‌های قهرمانی آسیا با نایب قهرمانی موفق شد سهمیه المپیک را به دست آورد اما این اتفاقات ورزشی و امروز روز این قایقران نبود چرا که او می‌توانست به یک چهارم نهایی برسد. شرایط عادل مجللی خوب است چرا که هم تمرین‌های منظمی داشت و هم در مسابقه‌های بین‌المللی موفق شد مدال بگیرد.
او درباره اینکه آیا از مهسا جاور توقع صعود داشت یا خیر گفت: بله من از او توقع داشتم که به دور بعد راه یابد چرا که من می‌دانم او پتانسیل رسیدن به این مرحله را داشت.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر