پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 02 2024
کد خبر: 24751
تاریخ انتشار: 11 مرداد 1395 18:25
کاپیتان منچستریونایتد تاکید کرد که دلتنگ پوگبا شده است و دوست دارد این بازیکن به یونایتد برگردد.
به گزارش راه امروز، یکی از بازیکنانی که خبرهای زیادی درباره علاقه منچستر یونایتد به جذب او به گوش می‌رسد پل پوگبا است که هنوز تصمیم نهایی خود را برای انتخاب تیم بعدی‌اش نگرفته است.
پوگبا در سال ۲۰۱۲ بعد از این ‌که در منچستر یونایتد به او توجه نشد راهی یوونتوس شد و توانست با این تیم بهترین بازی‌ها را به نمایش گذارد.
وین رونی، ‌ همبازی سابق پوگبا امیدوار است که او به شیاطین سرخ بر ‌گردد. او گفت: پوگبا یکی از بازیکنانی است که وقتی برابر او به میدان می‌روی ناخواسته شما را اذیت می کند. او مدام پاهایش را این طرف و آن طرف به حرکت در می‌آورد و ممکن است بازیکن رودرو را بارها به زمین بزند. به هر حال این سبک بازی او است. البته باید این را بگویم که این بازیکن نسبت به سال‌های حضورش در منچستر یونایتد پیشرفت بسیار زیادی داشته است.
او ادامه داد: شما قصد برخورد با پوگبا را ندارید، ‌ اما او دوست دارد در تمرین به شما تنه یا لگدی بزند. باید اعتراف کنم که دلم برای حرکات او تنگ شده و دوست دارم دوباره در کنار هم تمرین کنیم.   پوگبا بازیکن بسیار باکیفیتی شده است و اطمینان دارم که می‌تواند به ما کمک کند. امیدوارم که او هم دوست داشته باشد به منچستر یونایتد برگردد. او می‌تواند سالهای سال در یونایتد بدرخشد به شرط آنکه به پیراهنی که می‌پوشد عشق بورزد و تعصب داشته باشد.
کاپیتان منچستریونایتد در ادامه سخنان خود درباره تیم‌ ملی انگلیس هم، اظهار  کرد: من دوست دارم در جام جهانی ۲۰۱۸ هم حضور داشته باشم. بعد از آن تصمیم نهایی خود را می‌گیرم. چه کاپیتان باشم و چه نباشم دوست دارم به بازی کردن در تیم ملی ادامه دهم. صحبت کوتاهی با الردایس داشتم. او هم دوست دارد من به کار خود ادامه دهم.
او درباره این سوال که آیا درباره کاپیتانی با سرمربی جدید حرف زده است، اضافه کرد: عادلانه و منصفانه نیست که درباره کاپیتانی در شرایط کنونی صحبت کرد.

منبع: راه امروز
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر