يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 2441
تاریخ انتشار: 23 مرداد 1392 22:19
با اشاره به جلسه امشب فراکسیون اصولگرایان؛

حاجی: زنگنه از خیر وزارت نفت بگذرد

حسینعلی حاجی‌دلیگانی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، با اشاره به جلسه بعدازظهر امروز فراکسیون اصولگرایان پس از اتمام جلسه علنی مجلس اظهار کرد: اعضای فراکسیون شب گذشته جلسه‌ای طولانی با وزیر پیشنهادی نفت داشتند و حدود 20 سوال را از ایشان مطرح کردند که قرار بود آقای زنگنه امروز پاسخ این سوال‌ها را به نمایندگان بدهند.

وی افزود: تعداد زیادی سوال از ایشان درخصوص نوع مدیریت و عملکرد ایشان در وزارت نفت در سال‌های 80 تا 84 مطرح و مستندات شفافی ارائه شده بود و ما امشب منتظر جواب این سوالات بودیم اما ایشان به جلسه آمدند در حالی که جوابی برای این سوال‌ها نیاورده بودند، لذا ما نتوانستیم نتیجه‌ای بگیریم و ایشان هم نتوانست و یا نخواست که سوالات نمایندگان را پاسخ بدهد.

حاجی اضافه کرد: ما مسائل را دقیقا رصد می‌کنیم و مسائل ملی را درنظر خواهیم گرفت. امیدواریم تا فردا فرجی حاصل شود. البته اکثریت مجلس به جمع‌بندی در این رابطه رسیده و ما امیدواریم نمایندگان بتوانند وزرای صالحی را انتخاب کنند.

نماینده مردم شاهین‌شهر در مجلس با بیان اینکه رویکرد فراکسیون اصولگرایان این است که نمایندگان خودشان به نتیجه اقناعی برسند، اضافه کرد: در روزهای گذشته راجع به وزرایی که از لحاظ دیدگاهی، مسائل مالی و یا توانایی آنها ایرادهایی به آنها وارد می‌کردیم، جلساتی داشتیم و در این جلسات با دقت، حساسیت و انصاف برای شناخت بیشتر وزرای پیشنهادی تلاش کردیم.

حاجی با بیان اینکه جلسه فراکسیون اصولگرایان با بیش از 80 نفر تشکیل شده، خاطرنشان کرد: فراکسیون اصولگرایان جز مصالح و منافع ملی و انتظارات رهبری را در نظر نمی‌گیرد و ما شاهد اقبال بیش از پیش نمایندگان به این فراکسیون هستیم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر