سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 24362
تاریخ انتشار: 05 مرداد 1395 21:32
سسک فابرگاس، ستاره 28 ساله چلسی لب به تحسین آرسن ونگر گشود و اذعان داشت رفتاری او با وی طی زمان حضورش در آرسنال در دنیای امروز نایاب است.
به گزارش  راه امروز به نقل از "ورزش سه"، سسک فابرگاس گه از 16 سالگی زیر نظر ونگر بازی کرد و مراحل ترقی را در آرسنال با او طی کرد گفت: آرسن ونگر بدون شک بزرگ‌ترین مربی در طول دوران حرفه ای من به شمار می‌آید زیرا او به من در سنین پایین شانس بازی کردن داد و هر بازیکنی برای پیشرفت، به چنین شانس‌هایی از سوی مربیان شجاع نیاز دارد.
 ستاره اسپانیایی ادامه داد: او هم از نظر فنی و هم شخصیتی روی من تاثیر بسزایی داشت و من از هر لحاظ زیر نظر او پیشرفت کردم. رفتار او با بازیکنان جوان، همانند رفتار یک پدر در مقابل فرزندانش می‌باشد.
 فابرگاس افزود: متاسفانه رفتارهایی نظیر آرسن ونگر در دنیای امروز غیرعادی تلقی می‌شود . زیرا همه چیز با سرعت فراوان پیش می‌رود و صبر و حوصله بازیکنان جوان خیلی کم شده است. آنها به دنبال نتایج آنی و سریع هستند.
 سسک فابرگاس که از بارسلونا و با دستور مستقیم ونگر به جمع توپچی‌ها پیوست در انتها گفت: ونگر برای من یک مربی و فرد بسیار محترم محسوب می‌شود و من بدون او هرگز در جایگاه الان قرار نداشتم.
چلسی آرسن ونگر (سرمربی) سسک فابرگاس 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر