جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 21884
تاریخ انتشار: 02 ارديبهشت 1395 03:38
با رد اظهارات کفاشیان درباره انتخابات فوتبال

سجادی: انتخابات فدراسیون، طبق مقررات 19 اردیبهشت برگزار می‌شود

معاون قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان تاکید کرد که انتخابات فدراسیون فوتبال طبق تاریخ اعلام شده در 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

به گزارش راه امروز، نصرالله سجادی در گفت و گو با ایسنا و در پاسخ به این سوال که علی کفاشیان اعلام کرده چنانچه وزارت ورزش پاسخ رسمی به نامه این فدراسیون درباره تعیین تکلیف اساسنامه فدراسیون فوتبال را ندهد، انتخابات فوتبال را برگزار نخواهد کرد، پاسخ داد: فدراسیون فوتبال تاریخ برگزار انتخابات این فدراسیون را اعلام کرده‌ و حتما براساس همان تاریخ (19 اردیبهشت) انتخابات باید برگزار شود.

هیات رییس فدراسیون فوتبال در جلسه‌ای که طی هفته گذشته برگزار کرده بود و براساس دعوت نامه‌ای که به اعضای مجمع فدراسیون فوتبال ارسال شده مقرر کرده که انتخابات فدراسیون فوتبال 19 اردیبهشت سال جاری برگزار شود، اما علی کفاشیان در تازه‌ترین اظهارنظرش درباره برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال با اشاره به نامه‌ای که برای وزارت ورزش ارسال کرده‌، تاکید کرده چنانچه پاسخ این نامه داده نشود، انتخابات برگزار نخواهد شد. موضوعی که نصرالله سجادی آن را رد می‌کند.

سجادی در پاسخ به سوال دیگر خبرنگار ایسنا مبنی بر اینکه انتخابات فدراسیون فوتبال بر اساس کدام اساسنامه برگزار خواهد شد نیز گفت: ملاک در برگزاری انتخابات فدراسیون فوتبال قوانین و مقررات جاری آن خواهد بود.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر