سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 21713
تاریخ انتشار: 27 فروردين 1395 00:05
رئيس جمهوري كه براي شركت در اجلاس سران سازمان همكاري اسلامي در استانبول به سر مي برد، در پي وقوع سيلاب در برخي از استان هاي جنوبي و غربي كشور و در گفت وگويي تلفني با دكتر جهانگيري معاون اول رييس جمهوري، دستورات لازم را براي بكارگيري همه امكانات جهت رفع فوري مشكلات سيل زدگان و روستاهاي درگير سيل، صادر كرد.

حجت الاسلام و المسلمين دكتر حسن روحاني در ابتداي اين گفت وگوي تلفني، در جريان آخرين اقدامات اجرايي انجام شده در اين خصوص در استان هاي خوزستان، ايلام، لرستان و آذربايجان غربي قرار گرفت.

رئيس جمهوري، بسيج همه امكانات براي مديريت سيلاب ها را ضروري خواند و با تاكيد بر گزارش دهي و اطلاع رساني به موقع به مردم، از همه دست اندركاران در استان هاي ياد شده خواست با آمادگي كامل تمهيدات و پيش بيني هاي لازم را انجام و با مسوولان مربوطه همكاري كنند.

معاون اول رييس جمهوري نيز در اين گفت وگوي تلفني، گزارشي از برگزاري جلسه فوق العاده ستاد مديريت بحران كشور و اقدامات استانداري ها و به ويژه وزارت خانه هاي راه و شهرسازي و نيرو پس از سيل اخير را ارائه كرد.

در جلسه فوق العاده ستاد مديريت بحران كشور كه وزيران كشور، نيرو، جهاد كشاورزي، رييس سازمان مديريت و برنامه ريزي كشور، دبير شوراي عالي امنيت ملي، رييس سازمان مديريت بحران كشور، رييس سازمان هواشناسي و نماينده جمعيت هلال احمر نيز حضور داشتند؛ وزارت نيرو گزارشي از وضعيت بارندگي و جريان هاي سطحي كشور و حجم آب موجود در مخازن سدهاي واقع در استان هاي جنوبي و غربي كشور ارائه داد.
منبع: خبرگزاری ایرنا
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر