جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 03 2024
کد خبر: 21007
تاریخ انتشار: 11 اسفند 1394 18:35
«آقای لاریجانی و افراد نزدیک به ایشان هیچ گاه تمایلی نداشتند که همراه با تندرو ها در یک لیست انتخاباتی باشند. در نتیجه خود ایشان تمایلی به حضور در لیست فعلی اصولگرایان نداشت. چون متاسفانه شاکله این لیست در دست جریانات تندرو قرار گرفته است.»

به گزارش راه امروز، «آقای لاریجانی و افراد نزدیک به ایشان هیچ گاه تمایلی نداشتند که همراه با تندرو ها در یک لیست انتخاباتی باشند. در نتیجه خود ایشان تمایلی به حضور در لیست فعلی اصولگرایان نداشت. چون متاسفانه شاکله این لیست در دست جریانات تندرو قرار گرفته است.»

بهروز نعمتی، عضو فراکسیون رهروان ولایت افزود: وقتی عملکردها و مواضع تندرو ها  با مواضع آقای لاریجانی خیلی فرق می کند، دیگر طبیعی است که لیست ها هم جداگانه باشد. لاریجانی هیچ همراهی و سنخیتی با این جریانات تندرو ندارد . پس نمی توان انتظار داشت که این ها در کنار هم باشند و لیست مشترک بدهند.

وی در مورد دلایل اختلاف نظر  بین لارجانی و تندرو ها  گفت:  لاریجانی به دلیل بدرفتاری برخی از این افراد تندرو در مجلس خصوصا در جریان بررسی برجام فاصله اش را با تندرو ها بیشتر کرده است. البته همه چیز تنها در  مسئله تصویب برجام خلاصه نمی شود. بلکه موارد دیگری هم بوده است که همه این ها روی هم دلایلی است که ایشان ترجیح داده  فاصله بیشتری از تندرو ها بگیرد.

نعمتی با بیان این نکته که عملکرد لاریجانی در اداره مجلس در سال های گذشته مثبت بوده است، گفت: دکتر لاریجانی ی هم  اکنون در قامت ریاست مجلس و به عنوان  یک چهره شناخته شده  در انتخابات حضور پیدا کرد. در حقیقت، دکتر لاریحانی به دلیل شخصیت فراجناحی که دارد، بهتر دید که به صورت مستقل در انتخابات شرکت کند.

سخنگوی هیئت رئیسه مجلس با اشاره به این که لاریجانی  بر اساس اعتدال و عقلانیت عمل می کند افزود: . عملکرد آقای لاریجانی و مجموعه نزدیک به وی در مجلس، نشان از دوری این جریان از تندروهای پایداری دارد. در واقع ما در فراکسیون رهروان ولایت همراه با آقای لاریجانی نشان دادیم که خط مرز جدی با پایداری ها و تندروی های آنان داریم.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر