يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 19 2024
کد خبر: 20920
تاریخ انتشار: 04 اسفند 1394 15:54
علی نوبخت،عضو حزب اعتدال و توسعه و رییس کار گروه بهداشت دولت یازدهم می گوید: خدمت کردن به مردم در مجلس که چپ و راست ندارد. باید نمایندگان درمجلس به دور از جناح سیاسی و عقبه فکری خود فقط به دنبال خدمت به مردم باشند.
به گزارش راه امروز، عضو حزب اعتدال و توسعه در گفت و گو با تابناک گفت: من امیدوارم که در مجلس دهم همه نمایندگان منتخب مردم که برای رسیدگی به امورات آنها مردم به آنها اعتماد کرده اند، بدون در نظر گرفتن وابستگی فکری و سیاسی خود و بدور از همه دعواهای سیاسی به مردم خدمت کنند.

نوبخت بیان کرد: در این دوره قطعا یقینا در دست اعتدال گراهاست. همچنان که می گوییم: خیرالامور اوسطها. بنابراین به نظر می رسد در این دوره مجلس از تنش ها درگیری های سیاسی به دلیل ورود اعتدال گرا دور باشد.

رییس سابق کار گروه بهداشت و درمان دولت در ادامه گفت: نمایندگان نباید به دنبال انشا خوانی در مجلس باشند باید از اعتمادی که مردم به انها کرده اند ممنون بوده و در مجلس به دور از دعواهای جناحی و سیاسی به دنبال رفع مشکلات معیشتی و درمانی مردم باشند.

وی در خصوص طرح نظام سلامت افزود: این طرح از مدت ها قبل یعنی قبل از دولت یازدهم قرار بود که اجرایی شود و اعلام کردیم که در دوره آقای روحانی اجرایی می شود و شد به طور کلی باید این طرح را یک انقلاب در شبکه بهداشت و درمان کشور نامید که به حالت تعطیل درآمده بود و یادمان نمی رود که به بودجه واردات دارو را به واردات دسته بیل و لوزام آرایش اختصاص دادند که این مسائل برچیده شد.

وی بیان کرد: در دولت یازدهم یک انقلاب در نظام سلامت ایجاد شد که این مهم توسط وزیر فرهیخته بهداشت جناب آقای هاشمی آغاز شد . من یکی از مبتکرین این طرح بودم که با آمدن دولت یازدهم اجرایی شد.باید قوانینی تدوین شود، بنیه مالی این طرح را قوی کند تا بعد از جابجایی دولت این روند ادامه داشته باشد، باید به دنبال تامین منابع مالی پایدار باشیم.

من در ابتدای انقلاب در حوزه بهداشت درمان همراه همه دوستان با تفکرات مختلف کار می کریدم وتوانستیم شبکه بهداشت و درمان را هم دوران جنگ و هم بعد ازآن ارتقا دهیم.ما از ان روزها دور ماندیم و اکنون باردیگر به دنبال ایجاد همان فضای صمیمی و معنوی هستیم. خدمت به مردم که چپ و راست ندارد همه در این نظام دلسوز مردم هستند.

ناlزدهای مجلس نباید برای رای اوردن به هر قیمتی به هر کاری متوسل شوند و هر کاری کنند و هر چیزی را بنویسند. در واقع نامزد انتخابات مجلس که نماینده مردم است باید متخلق به اخلاق باشد و از همه بد اخلاقی های سیاسی دوری کند.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر