يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 20536
تاریخ انتشار: 09 بهمن 1394 01:23
رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری وزارت آموزش و پرورش با وزارت مسکن و شهرسازی خبر داد و گفت: در این تفاهم‌نامه فضا برای توسعه فضاهای آموزشی دیده شده و بخش هایی که آموزش و پرورش توان ساخت آن را ندارد با شرایط خوب به بخش های غیردولتی واجد شرایط داده می‌شود.



به گزارش راه امروز، عصر روز گذشته مرضیه گرد در گردهمایی استانی اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌ها و مناطق تابعه استان کردستان گفت: برای توجه به امر آموزش نیاز به ایجاد فضاهای آموزشی در سطح کشور خواهیم بود و باید در هرجا که لازم است فضای آموزشی را توسعه و گسترش بدهیم.

وی همچنین یادآور شد: اگر بخواهیم کشوری دارای اقتصاد، امنیت خوب و فرهنگ پیشرفته داشته باشیم باید به مقوله آموزش توجه ویژه کنیم.

گرد با اشاره به فرجام رسیدن برجام، اظهار کرد: امید است که بتوانیم با تعامل لازم بتوانیم از ظرفیت های سایر کشورها هم در حوزه آموزش استفاده کرد.

رئیس سازمان مدارس غیردولتی، مشارکت‌های مردمی و خانواده وزارت آموزش و پرورش بر توسعه امر مدرسه‌داری و مدرسه‌سازی تاکید کرد و افزود: این مهم نیازمند مشارکت مردم و همچنین کمک خیرخواهانه خیرین است که باید از توان این عزیزان بهره برد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش، گرد این مهم را کمک موثری به امر مدرسه‌سازی و مدرسه‌داری عنوان کرد و گفت: مردم باید به این سمت تشویق شوند تا مدارس ما افزایش یابند و بتوانیم شرایط آموزشی مناسب و باکیفیت داشته باشیم. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر