سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 20450
تاریخ انتشار: 04 بهمن 1394 11:17
نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید

همگامي صندوق با سایر نهادها براي احیای اقتصاد در پسابرجام

نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نشست شورای معاونین و مدیران با اشاره به آغاز مرحله اجرایی برجام و لغو تحریم‌هاف گفت: صندوق کارآفرینی امید همراه با سایر نهادها بمنظور احیای اقتصاد کشور در شرایط پس از برجام به ويژه در حوزه کسب و کار و کارآفرینی تلاش نماید.

نوراله زاده، مدیرعامل صندوق کارآفرینی امید در نشست شورای معاونین و مدیران ضمن تبریک میلاد حضرت امام حسن عسکری(ع) و آغاز مرحله اجرایی برجام و لغو تحریم‌ها اظهار امیدواری کرد که صندوق کارآفرینی امید همراه با سایر نهادها بمنظور احیای اقتصاد کشور در شرایط پس از برجام به ويژه در حوزه کسب و کار و کارآفرینی تلاش نماید.


نوراله زاده افزود: اکنون مسیر جدیدی در توسعه‌ی کشور ایجاد شده و لازم است با تلاش مضاعف از شرایط به وجود آمده بعد از برجام و رفع تحریم‌ها حداکثر استفاده را علی الخصوص در حوزه اشتغالزایی و کارآفرینی ببریم.
در ادامه این نشست عملکرد استان های اردبیل و هرمزگان از طریق ویدئو کنفرانس مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
محمدحسن شاهنده، مدیر صندوق استان اردبیل که به صورت آنلاین از طریق ویدئو کنفرانس در این نشست حضور داشت در ابتدا به معرفي استان، موقعيت جغرافيايي و ظرفیتهای استان از جمله کشاورزی، دام و طیور و آبزیان پرداخت.
وی در ادامه طرح تولید مبل، لوله های پلی اتیلن برق، تولید پروفیل گالوانیزه، تولید قارچ، تولید انواع نان سنتی، نوسازی و تجهیز شبکه تاکسیرانی فرودگاه، تولید و فروش گیاهان داروئی، خوشه بادام زمینی، تولید محصولات گلخانه ای، جوراب بافی، تولید ذغال، تولید گرانول از ضایعات پلاستیک، پرورش ماهی قزل آلا، تجهیز رستوران، تولید گلیم و زیرانداز، طرح ملی بوم گردی در شهرستان مشکین شهر، تراش سنگ های قیمتی و نیمه قیمتی، تولید ادوات کشاورزی و طرح های حمایت شده از پارک علم و فناوری را از جمله طرح های حمایت شده در استان معرفی کرد.
در ادامه یاسر پرورش، سرپرست صندوق استان هرمزگان ضمن تشریح جغرافیای استان، منابع انسانی و پتانسیل ها، طرح بوم گردی در جزیره قشم، ساماندهی تاکسیرانی جزیره هرمز، ساماندهی موسسات خیریه اشتغالزا، کشت و بسته بندی گیاهان داروئی، طراحی و ساخت ماشین آلات صنعتی، تولید و فرآوری آلوئه ورا، تولید و فرآوری کنار، تجهیز داروخانه، حصیربافی و مجتمع خدمات فنی خودرو را ازجمله طرح های برتر صندوق استان هرمزگان برشمرد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر