شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 11 2024
کد خبر: 20075
تاریخ انتشار: 18 دی 1394 17:48
سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت این تیم در فصل نقل و انتقالات به دنبال جذب مهاجم نیست.


به گزارش ایسنا، پرویز مظلومی در حاشیه تمرین استقلال در پاسخ به سوالی درباره نقل و انتقالات تیمش و اینکه چرا روز دوشنبه در زمان خروج از وزارت ورزش بعد از جلسه هیات مدیره عصبانی بوده است، گفت: من عصبانی نبودم، فقط نمی‌خواستم صحبت کنم. ما در حال حاضر با باشگاه در تلاش هستیم تا بازیکنانی را جذب کنیم و دو سه بازیکن در پست هافبک مدنظر ماست.  

او ادامه داد: ما نیازی به مهاجم نداریم و با تلاشی که افشارزاده می‌کند به دنبال جذب بازیکن هستیم. اگر بازیکن داخلی نگیریم، خارجی جذب می‌کنیم. بازیکن خارجی را هم من معرفی می‌کنم و بعد از تایید کمیته فنی او را جذب می‌کنیم. حساسیت ویژه ای روی بازیکن خارجی وجود دارد و ان شاالله سعی می کنیم بازیکن داخلی بگیریم. چون بازیکن خارجی تا جا بیافتد زمان می برد.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر جر و بحثش با معینی در هیات مدیره استقلال گفت: جر و بحثی نبوده است. اعضای هیات مدیره از ما حمایت می‌کنند. البته مسئولان الان حمایت نکنند کی باید حمایت کنند؟ اعضای هیات مدیره از جمله معینی همواره ما را حمایت کرده‌اند. گاهی اوقات با هم مشورت می‌کنیم. اگر هم صحبتی بوده سوءتفاهم شده است. ایشان تاکید داشتند بازیکنان گمنام دسته یک را به خدمت بگیریم اما الان فرصت نداریم و باید اول فصل این کار را انجام می دادیم. انشاءالله سال بعد این اتفاق خواهد افتاد. فعلا فقط یک پلی میکر می‌خواهیم. با این حال من از نظرات معینی استفاده می کنم چون او فردی فنی است.

او در پاسخ به سوالی درباره جدایی امین حاج محمدی از استقلال گفت: من اسمی از بازیکنی نمی آورم. مطرح شده که یکی دو بازیکن از ما جدا می‌شوند. گفتیم که اگر بازیکنی از ما جدا شود اقدام به جذب مدافع کنیم. حنیف عمرانی‌زاده، هرایر مگویان و امین حاج‌محمدی جزو بازیکنان خوب ما بودند و دوست داریم کنار تیم باشند.

وی در ادامه و در پاسخ به سوالی درباره پروپئیچ بیان کرد: هیچ وقت بازیکن را به زور نگه نمی‌ داریم. سجاد شهباززاده درحال حاضر از ترکیه پیشنهاد دارد. من با این بازیکن صحبت کردم و قرار شد که نیم ‌فصل دیگر هم به ما کمک کند. او بسیار متعصب است و قبول کرد 6 ماه دیگر هم به ما کمک کند. پروپیچ و هیچ بازیکن دیگری قرار نیست از ما جدا شوند. تیم خونه به خونه هم خرسندنیا را می‌خواهد اما اگر ما هافبک وسط جذب کنیم اجازه جدایی به این بازیکن را می ‌دهیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که آیا گسترشی ها خواهان معاوضه ابراهیمی و شجاعیان شده اند گفت: ما ابراهیمی را با 5 بازیکن هم عوض نمی‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سوال که آیا هیات مدیره استقلال نگاه قهرمانی ندارد، گفت: هیئت مدیره از خدایش است که استقلال قهرمان شود. اعضای هیئت مدیره ابتدای فصل هم حمایت کردند و فکر نمی‌کنم بدشان بیاید که استقلال قهرمان شود. آنها قول دادند که هر کاری که از دست‌شان بربیاید برای جذب بازیکنان مورد نظر انجام دهند، حتی آنها بودجه‌ ای را برای جذب بازیکن گذاشته ‌اند و قرار است اقداماتی صورت بگیرد. برنامه من در سال اول کسب سهمیه، سال دوم قهرمانی در لیگ و جام حذفی و سال سوم قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا بود. طبق این برنامه جوانگرایی را در تیم انجام دادیم و باید بپذیریم که جوانگرایی تبعاتی دارد. هواداران نگران جوانی تیم هستند اما باید به آنها فرصت داد، همانطور که دیدید ما امید نورافکن 18 ساله را در ترکیب تیم بازی دادیم ولی امثال او هم در استقلال پشت خط می مانند.

وی در پاسخ به سوالی درباره رمضانی گفت: این بازیکن مصاحبه بدی را انجام داده و بدون اجازه هم به شهرستان رفته و درمانش در کلینیک را ادامه نداده است. درحال حاضر او در اختیار کمیته انضباطی است.

وی در واکنش به سوالی درباره سخت بودن جذب بازیکنان مدنظرش در استقلال عنوان کرد: من بختیار رحمانی را به این دلیل می خواستم که به من گفته بودند خدمت او تمام شده است. افشین را هم هیچگاه نخواستم چون سرباز است. از طرفی دیگر حسن زاده را می خواستم آن هم زمانی که در تیمش نیمکت نشین بود و در اول فصل بودیم.

مظلومی در پاسخ به این سوال که در صورت قهرمان نشدن بهانه این مسئله را به گردن عدم جذب بازیکنان مد نظرش می‌اندازد، گفت: ما از ابتدا دنبال قهرمانی نبودیم اما اکنون دنبال این هستیم که صدرنشینی را حفظ کنیم. 17 بازی را بدون دو بازیکن خارجی که از دست دادیم بازی کردیم و بنابراین نیاز داریم که جای آنها را پر کنیم. ما 3،4 هفته تعطیل هستیم و تا یکشنبه یا دوشنبه اگر بازیکن مد نظر داخلی پیدا نکنیم، برای جذب بازیکنان خارجی اقدام می‌کنیم.

سرمربی استقلال در پاسخ به سوالی درباره محرومیت عمران زاده بیان کرد: به کمیته انضباطی و حسن زاده احترام می گذارم ولی عمران زاده نود دقیقه در آنجا فحش خورد و از این اتفاق واقعا تعجب می کنم. باید به این مسئله توجه می شد. عمران زاده کاری نکرد که این همه به او فحاشی شد. عمران زاده از روی ناراحتی پس از پایان بازی مصاحبه کرد و کمیته انضباطی باید نگاهی به پرونده گذشته او باید بکند تا این مسئله لحاظ نشود. امیدوارم کمیته انضباطی با دید مثبتی به او نگاه کند البته باید به بازیکنان هم تاکید کنم که پس از پایان بازی صحبت نکنند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا قرار است تیمش تیموریان را جذب کند، گفت: تیموریان بازیکن بزرگی است ولی ما به او نیاز نداریم چرا که در پستش چند بازیکن داریم.

مظلومی در پایان و در پاسخ به سوالی درباره مرخصی صالح گفت: او 16 روز به مرخصی رفته است. مدیرعامل باشگاه هم با درخواست او موافقت کرده است. 

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر