جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 13208
تاریخ انتشار: 04 مرداد 1394 10:52
نعمتی: این نوع دلواپسی ها از نوع ماندن در حلقه قدرت است

بهروز نعمتی در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت،با اشاره به اینکه توافق هسته ای متعلق به همه مردم بوده و ملی است گفت: این توافق متعلق به هیچ جناحی نیست و زیر نظر رهبری انجام شده است.


نماینده مردم اسدآباد در مجلس ادامه داد: جنس برخی از دلواپسی های مطرح شده از نوع مذاکرات هسته ای نیست بلکه از نوع ماندن در حلقه قدرت است این دلواپسان 8 سال مسئولیت مستقیم مذاکرات را بر عهده داشته اند و اگر تلاشی در این مدت بوده انجام شده هر چند که به نتیجه نرسید.


این عضو شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس توافق هسته ای را متعلق به همه مردم دانست و در عین حال گفت: البته در صورتی که در بخشی از توافق نگرانی وجود داشته باشد به آمریکا باج نخواهیم داد.


نعمتی با اشاره به اینکه مذاکرات بازی برد برد بود تصریح کرد: طبق اظهارات روز گذشته آقای ظریف در این مذاکرات اگر امتیازی دادیم امتیاز هم گرفته ایم و در این میان امتیازو دستاورد بزرگی است که پس از 12 سال و صدور 6 قطعنامه امروز برای اولین بار انرژی صلح آمیز کشورمان را به رسمیت شناخته اند.


وی ابراز امیدواری کرد دلواپسان در مقابل ملت ایران سر تعظیم فرو آورند و به گونه ای حرکت کنند که حقوق ملت مغتنم شمرده شود.




 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر