جمعه ۰۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - April 26 2024
کد خبر: 12170
تاریخ انتشار: 30 خرداد 1394 10:53
تازه نفس‌های گیشه در ماه رمضان

نوبت به «گینس» رسید



تازه نفس‌های گیشه


فرارو- «نهنگ عنبر» آخرین ساخته سامان مقدم همچنان در رتبه اول فروش سینماها قرار دارد و فروش آن از دو میلیارد هم گذشته است. اکران فیلم‌های سینمایی ماه رمضان هم از روز چهارشنبه سوم تیرماه آغاز خواهد شد و سه فیلم تازه میزبان تماشاگران سینما می‌شوند.


«نهنگ عنبر» توانست در چهارمین هفته اکران خود همچنان در صدر فروش قرار بگیرد. علاوه بر آن فیلم «در دنیای تو ساعت چند است؟» با آنکه پنج هفته اکران را پشت سر گذاشته است، به علت فروش خوب همچنان به اکران خود ادامه خواهد داد.


علاوه بر آن فیلم «یاسین» ساخته حامد امرایی هم از هفته گذشته اکران خود را آغاز کرد. این فیلم داستان «یاسین» پسر نوجوانی است که بیشتر کودکی‌اش را در محافل قرآنی سپری کرده‌ است اما پدر او که مهندس با تجربه‌ای است، با ریا و طمع زیادش در زندگی روابط را با خانواده تیره کرده است و...  «یاسین» توانست در روزهای اول اکرانش 1 میلیون و 215 هزار تومان فروش کند.


در فیلم «یاسین» که پیش از این با نام قبلی «همه ما متهمیم» معرفی شده بود، حمید فرخ‌نژاد،‌ پریوش نظریه‌، رضا توکلی‌، یوسف مرادیان‌، آزاده شمس‌، حسین سلیمانی‌، احمد مهیاری‌، طوفان مهردادیان‌، نقی سیف‌جمالی‌، مصطفی نظام اسلامی، جعفر کرمی‌ و ملیکا دوراندیش (بازیگران نوجوان) بازی می کنند.


تازه نفس‌های گیشه


با توجه به اینکه این فیلم تمی دینی و اجتماعی دارد از سوی مسۇلان سینمایی با استقبال روبه شد تا به خواست و توصیه آنان برای اکران در ماه مبارک رمضان به روی پرده نقره ای برود.

اکران فیلم‌های سینمایی ماه رمضان هم از روز چهارشنبه سوم تیرماه آغاز خواهد شد و سه فیلم تازه میزبان تماشاگران سینما می‌شوند.


فیلم «از رییس جمهور پاداش نگیرید» به سرگروهی پردیس «زندگی»، «عصر یخبندان» در گروه سینمایی استقلال و «گینس» در گروه سینمایی ماندانا اکران می‌شوند.


«عصر یخبندان» آخرین ساخته مصطفی کیایی بعد از «خط ویژه» است و در جشنواره فجر مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت و یکی از فیلم‌ های پر مخاطب نظرسنجی مردمی بود.


بهرام رادان، مهتاب کرامتی، آنا نعمتی، سحر دولتشاهی، محسن کیایی، مینا ساداتی و فرهاد اصلانی ...، با حضور ژاله صامتی بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می‌ پردازند.


در «گینس» هم محسن تنابنده علاوه بر کارگردانی، یکی از نقش‌ های اصلی را بازی کرده است. رضا عطاران و حسین اسکندری دیگر بازیگران این فیلم هستند.


«از رییس جمهور پاداش نگیرید» (با نام سابق پاداش) به کارگردانی کمال تبریزی هم یکی از دیگر از فیلم ‌های ماه مبارک رمضان است.


این فیلم ساخته کمال تبریزی است و محمد حسن معجونی، آتیلا پسیانی، آشا محرابی، زنده یاد احمد آقالو و ... از بازیگران آن هستند.


فیلم سینمایی «پاداش» که طی چند سال گذشته برای نمایش عمومی دچار مشکل بود، داستان یکی از مدیران میانی دولت است که به ماموریت ‌های خارجی متعدد می ‌رود. تا اینکه در یک نوبت او را برای تشویق به سفر حج می‌ فرستند اما در این سفر برخلاف تصور او که انتظار دارد مانند یک مدیر دولتی با او برخورد شود، این اتفاق نمی‌ افتد.


به گفته کمال تبريزي با توجه به مضمون فيلم «از رئيس جمهور پاداش نگيريد» و نکاتي که در آن مطرح مي شود، اين فيلم مناسب اکران در ماه مبارک رمضان است.


اين کارگردان در گفتگويي با ايسنا در پاسخ به اينکه نسخه اي که براي اکران عمومي ارايه شده است چه تغييراتي با نسخه اصلي دارد؟ گفت: «طي 6، 7 سال اخير که مذاکراتي براي اکران فيلم با مديران و مسوولان مختلف داشتيم، تغييرات نسبتا زيادي از لحاظ ساختاري داشته است از جمله تدوين، فيلمبرداري و اصلاح برخي صحنه ها. اما از لحاظ مضموني خوشبختانه صدمه جدي به فيلم وارد نشده است و پيش بيني مي کنم تقريبا به همان اندازه نسخه قبلي با مخاطب ارتباط برقرار کند.»


همچنین به گفته غلامرضا فرجی، سخنگوی شورای صنفی نمایش، اکران دو فیلم «رستاخیز» کار احمدرضا درویش و «خداحافظی طولانی» ساخته فرزاد موتمن هم از عید فطر آغاز خواهد شد.


لازم به ذکر است که با توجه به آغاز ماه مبارک رمضان و همچنان اجرای طرح های افطار تا سحر در پردیس های سینمایی تهران، پردیس سینمایی کورش که از سینماهای نمایش دهنده گروه هنر و تجربه است، سانس فوق العاده ‌ای را برای مخاطبان فیلمهای گروه هنر وتجربه در نظر گرفته است.

سانس فوق‌العاده این گروه در این پردیس سینمایی از ساعت 23:59 شروع خواهد شد.


تازه نفس‌های گیشه



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر