جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 11632
تاریخ انتشار: 10 خرداد 1394 11:01
مشکل اصلی دلواپسان مذاکرات هسته‌ای نیست بلکه آنها با شخص روحانی و تفکرات او مشکل دارند. آنها می‌خواهند از روحانی انتقام بگیرند و شکست در خرداد 92 را در جریان مذاکرات هسته‌ای جبران کنند.


 به معنای واقعی کلمه می‌شود سخن گفتن برخی نمایندگان از جانب رهبرانقلاب را ظلم بزرگ دلواپسان به رهبرمعظم انقلاب دانست. این افراد با اینگونه ادبیات خواسته یا ناخواسته مقام معظم رهبری را تخریب می‌کنند. امیدوارم  که این سخنان از سوی دلسوزی باشد.



رهبرانقلاب بارها در سخنرانی‌های خود از تیم مذاکره کننده حمایت کرده‌اند و آنها را فرزندان انقلاب خوانده‌اند. مگر می‌شود رهبرانقلاب در جمع یک مسئله را بیان کنند و بگویند این تیم در مقابل طرف غربی ایستاده است و بعد در خلوت بیایند بگویند که این تیم خیانت کار است؟


در این چند سالی که نماینده بوده‌ام به یاد دارم  که تمام پیام‌های رهبرانقلاب را روسای قوا به دستگاه‌های خود منتقل می‌کنند. مثلا اگر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای پیامی برای ما نمایندگان داشته باشند، آن را از طریق آقای لاریجانی به ما می‌گویند. تا حالا ندیده‌ام که ایشان مثلا پیامی را از طریق آقای کوچک زاده و یا کریمی قدوسی به ما برسانند. بهتر است این آقایان کاسه داغ تر از آش نشوند و گام‌های خود را جلوتر از رهبرانقلاب برندارند. این افراد باید بدانند که این رفتار باعث نابودی آنها خواهد شد.


بهتر است این دلواپسان اینقدر از رهبرانقلاب هزینه نکنند و اجازه بدهند دولت مسیر پرونده هسته‌ای را در کنار راهنمایی‌های رهبرانقلاب پیش ببرند.


مشکل اصلی دلواپسان مذاکرات هسته‌ای نیست بلکه آنها با شخص روحانی و تفکرات او مشکل دارند. آنها می‌خواهند از روحانی انتقام بگیرند و شکست در خرداد 92 را در جریان مذاکرات هسته‌ای جبران کنند. من بارها گفته‌ام که جبهه پایداری و دلواپسان که باندی تخریب گرند باید دقیقا تبیین کنند که علت دلواپسی‌شان چیست چراکه ایران در بدترین شرایط  دانش هسته ای را دنبال کرده است بنابراین دلواپسی این جریان فقط می تواند حزبی و جناحی باشد.


دلواپسی ها باید به خاطر مشکلات زیست محیطی ،اعتیاد شش میلیون ایرانی ، بیکاری ،فساد های اخلاقی و مالی ، سرعت چند برابری رشد ایذر یا معیشت مردم باشد .بزرگترین دلواپسی مردم اتهامات سازمان تامین اجتماعی بود اما دیدیم دولتی که امروز مدعی دلواپسی هاست از مرتضوی به شدیدترین شکل حمایت کرد  پس بهتر است دلواپسان دل در گرو منافع ملک و ملت بسپارند.


 امیدوارم مردم در جریان انتخابات مجلس دهم به این دلواپسی پایان دهند و با رای خود به نمایندگانی که دغدغه معیشت مردم دارند. مجلسی همسو با دولت بسازند تا همراه با دولت تدبیر و امید کشوری سرافراز را تشکیل دهیم. اسفند 94 می‌تواند پایان عصر دلواپسی در کشور ایران باشد.


کمال الدین پیرموذن/ نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی


نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر