جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 11427
تاریخ انتشار: 10 ارديبهشت 1393 15:31
سخنگوی دولت با بیان اینكه دولت برای رفع حصر تلاش می كند، گفت: اگر لزوماً بخواهیم این مسئله را در مصاحبه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، شاید به هدفی که داریم کمک نکرده باشیم.

به گزارش راه مردم، محمدباقر نوبخت صبح امروز در نشست خبری خود با خبرنگاران از بررسی بحث ساماندهی حمل و نقل روستایی در جلسه امروز هیات دولت خبردادو گفت:‌در جلسه امروز هیات وزیران تسهیلات جدید برای واحدهای پتروشیمی كه در مناطق محروم سرمایه گذاری می كنند، تصویب شد.

سخنگوی دولت ادامه داد: ایجاد اشتغال با كمك منابع ایجاد شده در فاز دوم هدفمندی یارانه ها از مهمترین برنامه‌های دولت در سال 93 است.

نوبخت همچنین در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر این که با توجه به ناراحتی قلبی میر حسین موسوی تلاش دولت برای مسئله رفع حصر به کجا رسیده است، گفت:  نگاه دولت و شخص رییس جمهوری در جهت حمایت و تامین حقوق شهروندی همه افراد، چه کسانی که آزادانه در جامعه هستند و چه کسانی که در زندان هستند به ویژه در ارتباط با مساله حصر برای مردم و اصحاب رسانه پوشیده نیست، اما پیگیری این مسئله در بخشی از موارد خارج از اختیار دولت است با این حال این موضوع در حال انجام است اما اگر لزوماً بخواهیم این مسئله را در مصاحبه های مختلف اطلاع رسانی کنیم، شاید به هدفی که داریم کمک نکرده باشیم.

سخنگوی دولت با تاکید بر این که ما در خصوص مسئله رفع حصر تلاش می‌کنیم، گفت: هر اخباری که در این خصوص می‌رسد دولت با حساسیت زیر نظر دارد تا بتواند حقوق شهروندی مدنظر را استیفا کند و همه شهروندان در هر جایگاهی را مورد حمایت قرار دهد.

محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران در رابطه با انتشار فیلم «من روحانی هستم» اظهار کرد: از قوه قضاییه انتظار داریم نسبت به این موضوع رسیدگی لازم را انجام دهد، البته دادستان کل کشور اعلام کردند در راستای پیگرد قضایی و قانونی اقدامات لازم را انجام خواهند داد.

سخنگوی دولت همچنین در رابطه با دفن "ریچارد فرای" در ایران، گفت: با توجه به حساسیت‌های سیاسی این موضوع و تاثیراتی که خواهد داشت و همچنین سوء استفاده‌هایی که ممکن است رسانه‌های بیگانه در این ارتباط انجام دهند، مواضع رسمی دولت در این رابطه از سوی وزارت خارجه و سخنگوی وزارت خارجه به اطلاع عموم می‌رسد.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر