يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 11132
تاریخ انتشار: 20 فروردين 1393 21:55

تسنيم نوشت: مشاور رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام با بيان اينکه از هاشمي براي سفر به عربستان دعوت شده است گفت: احتمال مي‌رود که وي امسال به عربستان سفر کند.

غلامعلي رجايي مشاور رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام عصر امروز در حاشيه مراسم ختم پدر همسر محمد خاتمي در جمع خبرنگاران درباره اينکه آيا هاشمي رفسنجاني در سال 93 سفرهاي خود را به استانها آغاز خواهد کرد يا نه، گفت: قطعا سفر دارند، اما هنوز در اين باره تصميم‌گيري نشده است.

وي درباره اينکه آيا هاشمي رفسنجاني در سال 93 به عربستان سفر خواهد کرد يا نه، اظهار داشت: دعوت از وي انجام شده است و ما منتظر بعضي از اقدامات هستيم.

رجايي در خصوص اينکه آيا هاشمي رفسنجاني امسال به عربستان سفر مي‌کند يا نه، افزود: همه چيز محتمل است. بايد هماهنگي‌ها انجام شود.

مشاور رئيس مجمع تشخيص مصحلت نظام در پاسخ به اين پرسش که برنامه‌هاي هاشمي رفسنجاني براي انتخابات مجلس چيست، گفت: خود ايشان در اين باره سخن خواهند گفت.

رجايي در پاسخ به اين پرسش که عملکرد دولت يازدهم را تاکنون چگونه ارزيابي مي‌کنيد گفت: دولت از شعارهايي که داده عقب‌نشيني نکرده و اين نکته مثبتي است. به خصوص اينکه در بحث ارتباط با خارج خوب عمل کرده است.

رجايي درباره اينکه علي يونسي خود را رئيس‌الوزراي کابينه يازدهم معرفي کرده است گفت: زيرساختهاي دولت مشخص است. البته بايد شما اين موضوع را از خود او بپرسيد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر