سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳ - May 21 2024
کد خبر: 10914
تاریخ انتشار: 08 فروردين 1393 23:32
به گزارش ˈدانی بنیتزˈ بازیکن تیم فوتبال گراندا اسپانیا ، پس از اینکه در آزمایشاتی که از وی بعد از دیدار 5 هفته پیش تیمش با تیم بتیس انجام گرفت ، به تست کوکایین مثبت داد ، از این باشگاه اخراج خواهد شد .

به گزارش راه مردم،  از روزنامه ورزشی ˈمارکاˈ چاپ مادرید ، یک سخنگوی باشگاه گرانادا در این رابطه تصریح کرد :باشگاه هنوز ، چیزی نمی داند اما هنگامی که کمیته به طور رسمی تست مثبت را اعلام کند ، بازیکن از باشگاه اخراج خواهد شد .وی ادامه داد :گرانادا در این راستا ، اقدامات مناسب و مطلوب را اعمال خواهد کرد و راه دیگری وجود ندارد .باشگاه گزینه ادامه بازی با تیم را به بازیکن نخواهد داد .

بنیتز که بازیکن قرضی تیم ایتالیایی اودینزه به گرانادا است ، مدت طولانی به دلیل مصدومیت ، دور از زمین بازی بود و در همان روزی که آزمایشات را از وی انجام دادند به زمین بازی بازگشته بود .

کمیته مبارزه با دوپینگ ،هنگامی که پس از دیدارها ، آزمایشات ادرار و خون را از ورزشکاران انجام می دهد،دو نمونه از هر کدام از آزمایشات را در دست دارد .در این راستا ، نخستین نمونه آزمایش بنیتز، نسبت به کوکایین مثبت بوده و اکنون باید نمونه دوم برای تایید نمونه نخست ، مورد آزمایش قرار گیرد .

بازیکن اکنون تا هنگامی که نتایج آزمایش نمونه دوم ، به دست باشگاه نرسد از انجام تمرینات با تیم محروم خواهد بود .

در هر صورت ، به نظر نمی آید که بازیکن بتواند در ایتالیا بازی کند زیرا ˈکیکه پیناˈ رئیس باشگاه گرانادا همچنین رئیس هیأت مدیره باشگاه اودینزه است .

در صورتی که نتایج آزمایشات دو نمونه مشابه باشند و مصرف کوکایین از سوی بازیکن تایید شود ، این مهاجم 26 ساله به مدت دو سال از بازی فوتبال محروم خواهد بود . بنیتز در فصل گذشته نیز به دلیل اینکه یک بطری نوشابه انرژی زا را در جریان دیدار گرانادا با رئال مادرید به سوی داور مسابقه پرت کرده بود ، شش ماه از فوتابل محروم شد .

هنوز یک سال از قرارداد بنیتز با گرانادا باقی مانده و به امکان زیاد ، باشگاه این قرارداد را فسخ خواهد کرد . موردمشابهی در تیم چلسی انگلیس در سال 2004 میلادی با ˈآدریان موتوˈ بازیکن رومانی تیم اتفاق افتاد که پس از تایید نتایج آزمایشات ، فورا اخراج شد .



نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر