پنجشنبه ۱۰ خرداد ۱۴۰۳ - May 30 2024
کد خبر: 10417
تاریخ انتشار: 07 اسفند 1392 19:27
پولتیکو نوشت: روز سه شنبه جمهوریخواهان سنا خواستار رای گیری در مورد تحریم های جدید ایران به عنوان بخشی از لایحه ای غیرمرتبط به این مسئله شدند.

به گزارش سرویس بین الملل «انتخاب»، تلاش ها برای تصویب تحریم های جدید علیه ایران ماه گذشته در سنا با شکست مواجه شد.

با این حال مسئله تحریم ها بار دیگر روز سه شنبه، زمانیکه سناتور میچ مک کانل و سناتور ریچارد بر از طرحی جدید برای بازگرداندن مزایای قطع شده کهنه کاران آشکار شد، به صحن سنا بازگشت.

روز دوشنبه، سناتور جری مورگان جمهوریخواه مانع از رای گیری در مورد لایحه حملات جنسی در ارتش شد و در مقابل خواستار افزودن ماده ای در مورد تحریم های ایران شد.

اما روز سه شنبه، جمهوریخواهان سنا همان تاکتیک را با لایحه ای دیگر تکرار کردند. سناتور مک کانل رهبر اقلیت سنا گفت که تحریم های ایران باید در لایحه ی جایگزین جمهوریخواهان در خصوص کهنه کاران جنگی مورد اشاره قرار گیرد.

طرح بر به عنوان جایزگین لایحه مشابه دموکرات ها با هدف افزایش مزایای کهنه کاران جنگی پیشنهاد شده است.

این وبسایت آمریکایی در ادامه نوشت: جمهوریخواهان تاکنون به خاطر تلاش های هرید رهبر اکثریت سنا برای جلوگیری از بحث و بررسی و ارائه ماده الحاقی حاضر به رای دادن به لایحه دموکرات ها نشده اند.

لحن ماده الحاقی جمهوریخواهان درست به مانند لایحه تحریم های ایران است که توسط رابرت منندز و مارک کرک پیشنهاد شده بود.

سناتور بر روز سه شنبه گفت که ماده الحاقی تحریم های ایران در لایحه کهنه کاران جنگی به خاطر حمایت از ان است و همچنین در جهت مقابله با تلاش های رید برای جلوگیری از بحث و بررسی لوایح مورد حمایت است.

وی افزود: در لایحه ای ما به طرح تحریم ایران که از سوی 59 سناتور حمایت می شود اشاره شده است.

 

 
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر