جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - May 17 2024
کد خبر: 10393
تاریخ انتشار: 06 اسفند 1392 17:24


به گزارش خبرنگار سیتنا، خدمات نسل سوم اپراتور رایتل با قابلیت‎های فراوان و توسعه‎ی روز افزون سرویس‎ها در اختیار مشترکان و متقاضیان قرار گرفته‎اند، که در میان این امکانات و سرویس‎ها، سرویس اینترنت پرسرعت رایتل نظر بسیاری از متقاضیان را به خود جذب کرده است.



سرویس اینترنت رایتل به گونه‎ای است که مشترکان می‎توانند به آسانی و با سرعت بالا و بدون محدودیت در هرنقطه از کشور به شبکه اینترنت متصل شوند.

قابل ذکر است؛ قیمت اینترنت رایتل در مقایسه با سایر اپراتور‌ها اصلا گران نیست، بلکه در برخی بسته‎ها و به ویژه در برخی خدمات پایه ارزان‎تر هم هست. در همین حال و در برخی موارد، نرخ اینترنت سیم‌کارت‌های دیتای رایتل از برخی سرویس‎دهندگان ADSL‌ هم ارزان‌تر است



رایتل برای مشتریان حقیقی اتصالی تا ۱ مگابیت در ثانیه و برای مشتریان سازمانی اتصالی تا ۳ مگابیت در ثانیه ارائه می دهد. در همین حال شبکه 3G رایتل به مشترکان امکان می‌دهد تا در حین دانلود یک فایل، بدون اینکه وقفه‌ای اتفاق بیفتد، به تماس های خود نیز پاسخ دهند.

در نهایت می‎توان گفت که با حفظ تمام ویژگی‎های متمایز و ویژه‎ی رایتل در قیاس با دیگر اپراتورها شامل سرعت بالا، کیفیت مناسب، اتصال همیشگی و قابلیت تحرک در سرعت بالا، قیمت اینترنت رایتل از بقیه رقبا به مراتب پایین‌تر است.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر