يکشنبه ۰۸ مهر ۱۴۰۳ - September 29 2024
کد خبر: 10252
تاریخ انتشار: 30 بهمن 1392 22:11
به گزارش راه مردم، يك هفته در خصوص چگونگي عملكرد دستگاههاي درگير با آلودگي هوا، هفته ديگر در رابطه با گراني و چگونگي افزايش دستمزد حقوق بگيران، و هفته ديگر با موضوعي ديگر به هر حال شكي نيست كه اين برنامه‌ها از منظر كارشناسي بسيار سازنده و ستودني است.

قطعا تداوم اينگونه برنامه‌ها مي‌تواند ضمن رفع برخي از سو تفاهمات به ايجاد فضاي گفتماني مطلوب منجر شده و از طريق اطلاع رساني مستقيم به برنامه ريزان و سياستگذاران ارشد كشور كمك كند.
اين برنامه‌ها مي‌تواند با ارائه نقطه نظرات مختلف و پالايش بهترين‌ها مالا به توليد انديشه هاي برتر منجر شده و كشور را درجهت نزديك شدن به جاده اصلي توسعه ياري رساند.

از اين رو با توجه به اننقادهاي فراوان از عملكرد خود اين سازمان (صدا و سيما) جا دارد كه آقاي ضرغامي به استناد (یک سوزن به خود، یک جوالدوز به دیگران!) در جهت بهبود هر چه بيشتر عملكرد اين سازمان و رفع سو تفاهم‌هاي فراوان موجود بر نحوه نگرش و نگاه مديران آن، يكي از برنامه‌هاي مناظره را به عملكرد صدا و سيما اختصاص داده و نهايتا با استفاده از مكانيزم نظرسنجي به ارزيابي نظرات مخاطبان، بپردازد. پيشنهاد و درخواست پيچيده و دشواري نيست، آقاي ضرغامي چه نظري در اين باره داريد؟ بسم‌الله.
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر