شنبه ۰۹ تير ۱۴۰۳ - June 29 2024
کد خبر: 9741
تاریخ انتشار: 02 بهمن 1392 19:02
کفه ترازو به نفع کدام طرف سنگین است؟

ملت و جریات تدبیر یا اقلیت جریان افراط داخلی؟

به گزارش راه مردم، گام‌های عملیاتی و اجرائی توافق ژنو از ديروز اجرایی شد و در این راستا عطف به توافق مابین ایران و دول 5+1 قراراست هر دو طرف توافق، گام‌های اجرائی درجهت تعلیق داوطلبانه برخی از فعالیتهای هسته‌ای از طرف ما و در عوض عملیاتی شدن برخی از تعهدات از طرف دول 5+1 برداشته شود و البته همزمان، بنيامين نتانياهو در واكنش به اجراي توافق ژنو آن را بي نتيجه خواند و در داخل كشور هم اقليت تندروي حامي پايداري و احمدي‌نژاد، اجراي اين توافق را تسليت گفته! و روزنامه‌اشان را بصورت سياه و سفيد (به عنوان عزاداري) به چاپ رساندند!

همچنانکه رهبر معظم انقلاب فرمودند تیم مذاکره‌کننده هسته‌ای حاضر"در راستای ماموریتی ویژه به عنوان فرزندان انقلاب "درحال برطرف نمودن آثار سوء مدیریتهای اقتصادی و سیاسی به ارث رسیده از مدیریت دوستانی هستند که با رویکرد عوام‌فریبی مطلق و تنها بخاطر صباحی مدیریت، در نهایت هم اردوگاه داخلی انقلاب و اسلام را آبستن تلاطم نمود و هم اینکه با شعار کاغذی مدیریت جهانی عامل اصلی تحریم‌ها و قطعنامه‌هاي ظالمانه‌ای برمردم ایران شدند که در نهایت روزگار ما چنان شد که برای گرفتن پول و سرمایه خودمان از دست دیگران از در مذاکره با آنها بر آمده باشيم که عطف به ضرب‌المثل معروف "ماهی را هروقت از آب بگیری تازه است" مي‌شود.

حالا اقلیت افراط بجای اینکه پاسخگوی این سوال مهم شود که چرا برای صباحی مدیریت، تیشه به ریشه انقلاب و مردم زدند و آنقدر لجبازی و نامردمی کردند که هم در درون و هم در سیاست خارجه با بحران‌های عدیده روبرو شدیم، دوباره رسانه‌هاي افراط و زور و تزویر، یکی رنگ سیاه بخود مي‌گیرد که الموت، فاتحه و.... و دیگرانی هیاهو براه مي‌اندازند که چی دادیم و چی گرفتیم؟! بدبختانه یکی از اشکالات مهم ساختاری مدیریتی جامعه ما این بوده است که آنهائیکه باید بخاطر فرصت طلبی‌ها و کج اندیشی و بسترسازی برای سوء مدیریت‌ها محاکمه و یا حداقل مورد بازخواست قانون و ملت قرار بگيرند، دوباره با فرافکنی، کاسه و کوزه‌ها را سر دیگرانی مي‌شکنند که اندک امیدی در مردم ایجاد نموده‌اند!

سوال از سردسته‌هاي افراط و التهاب این است که آیا خود این دوستان نبودند که تا دیروز، طیف وسیعی از مردم را بزغاله و خس و خاشاک و.....باور داشتند و در رویکرد مدیریت جهانی نیز چسبیده بودند... کفه ترازو را در زمانی به دست نماینده ملت و آنهم با اما و اگر سپرده‌اید که نهایت خراب‌کاری‌های ممکن را کرده بودید و حالا با چه رویی و با کدام ادعای بصیرتی ساز مخالفت مي‌زنید تا ادای وطن پرستی در آورده باشید؟ همین کیهان‌نویسان و وطن‌وطن‌سرایان نبودند که تا دیروز به هر جنبده‌ای انگ وطن فروشی مي‌زدند و عجبا که در تناقضی دیگر بجای اینکه وطن‌فروشی بخاطر جهالت و منیت‌ها را جواب داده باشند که ملتی را برده روس و چین نمودند، حالا دم از سنگینی ترازو به نفع غربی‌ها می‌زنند؟

سوریه را اندکی توجه نمایید تا متوجه شوید از مردم 22 ميلیونی هم اکنون دوسوم آواره و گریزانند و ده‌ها هزار نفر کشته شده‌اند و تحقیقا" سرزمین سوریه هم مورد تاخت و تاز دول بیگانه از شرق و غرب قرار گرفته است و به ویرانه تبدیل شده است و این تنها نمونه تفکر مدیریتی شماهاست که اکثریت محو بشود و اقلیت در قدرت بماند و.....

اما پنبه را از گوشتان بیرون کنید، مردم به شما اجازه نخواهند داد ایران را به سوريه و يا کره شمالی دیگری تبدیل نمایید، حالا بجای فرافکنی و فرار از عواقب خراب‌کاری‌های خود، در محضر خدا و ملت بدین مهم جواب دهید که برای چه و كدامين اهداف مرموز، شرق و غرب را بر علیه ملت ایران تحریک کردید؟ آیا وطن‌سوزی خود مصداق بارز وطن فروشی نیست؟
نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر