پنجشنبه ۲۹ شهريور ۱۴۰۳ - September 19 2024
کد خبر: 91460
تاریخ انتشار: 26 مرداد 1403 14:35
منصوری مدیر جدید موسسه جهاد استقلال به راه امروز توضیح داد

ادعای تسنیم تکذیب شد + سند/ هیج زمینی به تعاونی مسکن وزارت جهاد واگذار نشده

علی اشرف منصوری مدیر جدید موسسه استقلال ادعای تسنیم مبنی بر اینکه یک قطعه زمین به ارزش 2400 میلیارد تومان در اختیار موسسه جهاد استقلال، زیر قیمت به تعاونی مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی واگذار شده را رد کرد.

به گزارش راه امروز، علی اشرف منصوری مدیر جدید موسسه استقلال درباره ادعای تسنیم مبنی بر اینکه برخی مسوولان زمینی به ارزش 2400 میلیارد تومان در اختیار موسسه جهاد استقلال، را به قیمت 1000 میلیارد تومان، یعنی 1400 میلیارد تومان زیر قیمت به تعاونی مسکن کارکنان وزارت جهاد کشاورزی واگذار کردند، به راه امروز گفت: براساس گزارش های دریافتی از منابع موثق  تا این لحظه هیچ زمینی از ناحیه موسسه جهاد استقلال در اختیار تعاونی مسکن قرار نگرفته و هیچ انتفاعی نیز متوجه بخش خصوصی نشده است.

او افزود: طبیعی است با توجه به ضعف مالی کارکنان وزارت جهاد کشاورزی که اکثر برای تامین مسکن در مضیقه هستند، در راستای ماموریت های دولت محترم و تکالیف قانونی مجلس شورای اسلامی، هرگونه اقدامی در این خصوص حتما در چارچوب موازین قانونی و رفع مشکل مسکن کارکنان آنهم بدون انتفاع بخش خصوصی انجام خواهد پذیرفت.

این مقام دولتی در ادامه تاکید کرد: ضمنا جابجایی صورت گرفته هم در راستای کارامدی بیشتر و توسعه  فعالیتهای موسسه جهاد استقلال بعنوان بازوی مهم وزارت جهاد کشاورزی در تنظیم بازار و تولید محصولات کشاورزی و استفاده از نیروهای توانمند و با تجربه بدنه وزارت که همسو با دولت آقای دکترپزشکیان است، انجام پذیرفته است.


همچنین براساس سندی که به دست راه امروز رسیده، هیات کارشناسی دادگستری، ارزش تقریبی زمین را در اردیبهشت سال 1402  معادل یک هزار میلیارد و 350 میلیون تومان اعلام کرده است.

این خبر درحالی از سوی خبرگزاری تسنیم منتشر شده، که طی روزهای گذشته، مقداد همتی  مدیرعامل موسسه جهاد استقلال و از چهره های نزدیک به جلیلی توسط وزیر جهاد کشاورزی برکنار شد و منصوری جایگزین او شد.

نظرات شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
مهمترین اخبار - صفحه خبر